Szerző Téma: Daihatsu  (Megtekintve 173760 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: Daihatsu
« Válasz #345 Dátum: 2010.07.22 21:49:15 »
sziasztok nem tud valaki infót egy sharadról  aminek a rendszáma BAX-407 volt anno ezüst 1.3 4x4 94-ig nálam lakott.  :yes:  Köszönöm

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Daihatsu
« Válasz #346 Dátum: 2010.08.02 19:56:16 »
Elvitték végre a Dai-t.  :ph34r:
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #347 Dátum: 2010.08.02 20:15:20 »
Elvitték végre a Dai-t.  :ph34r:
:helpsmilie: :helpsmilie: :cry: :cry:

De azért örülök, hogy sikerült......
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #348 Dátum: 2010.08.03 07:52:36 »
Elvitték végre a Dai-t.  :ph34r:
Huhh, azt hittem, már rég eladtátok  :sorcerer: ... Gratula  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Daihatsu
« Válasz #349 Dátum: 2010.08.03 16:59:59 »
Sajna, nem nagyon kapkodtak érte. :wacko: Én meg elsőre jól megkértem az árát. Mostanra viszont baromira beleuntam a sok "érdeklődőbe", és mivel a jelenlegi vevő szimpi is volt így jócskán engedtem az árból. Buktam rajta nem keveset, de legalább már le van a gond róla.
A legjobb lett volna megtartani játszós autónak, de sajna hely sem volt számára, és pénz sem a rendbetételére. Jelenleg mások a prioritások. Ősszel újra főiskolás leszek. ;) :)
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #350 Dátum: 2010.08.04 12:38:55 »
Ahha, értem  :) ! Amúgy így vagyok én is a Starlettel: legszívesebben megtartanám, mert annyira jó vele menni  ::) ... De hova tegyek ennyi autót? Az oktatókocsival együtt már öten lennének  :wacko:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

psc2

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re: Daihatsu
« Válasz #351 Dátum: 2011.02.28 15:15:41 »
Hello
Valaki megtudná mondani, hogy az injetoros Applause-ba mekkora a kuplungtárcsa átmérője 180 vagy 190mm? Előre is köszönöm Üdv

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #352 Dátum: 2011.02.28 20:01:35 »
A kérdés jó, de van ilyen is és olyan is. Kellene egy pontos típus gyártási év, modell (szedán, vagy lépcsőshátú), motor vagy alvázkód. Anélkül elég nehéz megmondani...
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

psc2

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re: Daihatsu
« Válasz #353 Dátum: 2011.02.28 20:37:37 »
Az a baj, hogy nekem Charade-ba van Applause motor de Charade kuplungja van rajta és az most csúszik. De most néztem,hogy Applause-hoz 190mmes kuplung tárcsa van nem 180as amilyen nekem. Amelyik lendkerékre rámegy a 190mmes kuplung szerkezet arra rámegy a 180mmes is?

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #354 Dátum: 2011.03.01 20:00:22 »
Gondolom, hogy simán.  Meg kell nézni. Add meg az adatokat a Charade-ra is, aztán utánanézek.

....
az egyliteres benzines CH-ra 170 mm
az egyhármasra 180 mm
az egyhatos GTI-re 190 mm
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.01 20:03:16 írta Trotter66 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #355 Dátum: 2011.03.12 15:57:28 »
A mai napon egy kicsit piszkálgattam a Dai-t. Kicseréltem a rotort és az elosztófedelet. Az új rotor made in Japan felirattal rendelkezett és 300.- HUF volt.  :D :D
Az elosztó Facet - csak ez volt -, de pontos munkának tűnik.
Ezt követően megtisztítottam a gyertyákat, ezeket alkalmasint cserélni kell. A sok rövid út miatt feltettem töltőre az akksit is, Banner, ősszel lesz egy éves, most szépen pezseg 2,5 Amperrel.

És persze lecseréltem a téli gumikat, de az a szaktopicban írtam is.

Ellenőriztem a folyadékszinteket, minden rendben volt, de egy kis LM MoS2 olaj utánalöttyintése kellett már.

Jöhet a valódi tavasz! :hug: :D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #356 Dátum: 2011.04.02 19:50:58 »
Ma megvolt a gyertyacsere, és egy komplett porlasztótisztítás. Nagyon sok dzusva volt belül is, fényképek is lesznek, majd linkelem, ha feltöltöttem.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #357 Dátum: 2011.04.11 20:09:31 »
Na, ma bedöglött az autó.  :ph34r:

Első körben ellenőriztem a mechanikus benzinpumpa (üzemanyagszivattyú) szállítókapacitását, majd a gyertyákat, mivel ömlött a benzin, és a gyertyák is nedvesek voltak, ezért átálltam a gyújtás vizsgálatára. Rotor és az elosztófedél új, a gyertyák szintén, ezért górcső alá vettem a megszakítókalapácsot. Na szép, volt vagy 0,95 mm a hézag a max 0,45 helyett.
Beállítottam, szépen elindult, csak sajnos a megszakítókalapács nem gyengén el van kopva, ezért újat kell beszerezni.  No sebaj, addig feltöltöm az akksit, kicsit le van gyalulva a sok indítózás miatt.  :D

A 7végén az önindítómotor szétkapásával folytatatom a felújítást.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #358 Dátum: 2011.04.11 20:10:15 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #359 Dátum: 2011.04.13 19:58:17 »
No ma széthajintottam az önindítót hirtelen felindulásból, mert az akksi feszültsége a bemenő kapocsponton 12,5 V, míg az önindító működése közben a közvetlen kapocsponton 10,2 V, majd 9,5 V volt.  Namármost szinte nem is szabadba feszültségesésnek mutatkoznia. Ebből következően a bronzkefék vannak elhasználódva, félrekopva, illetve a kollektor is koszos.

Holnap megyek kajtatni bronzkefét és természetesen lesznek képek is. Elöljáróban annyit, hogy a 20 éves önindító csavarjai szinte akadály nélkül jöttek ki.  Hiába Nippondenso.

Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.