Nem teljesen értem, hogy a MOL olaj hogyan jön ide. A MOL olaj drága, de jó minőségű, aki azt használja, az nem jál rosszul. (Persze nem a 20W-50-es Botondról van szó, meg az MSE-ről...)
Mindent lehet töltögetni és hamisítani, de én nem ebből indulok ki, hanem a saját tapasztalatainkból...
Én azért megérzem egyből, ha egy ismerős autóban 15W-s olaj van és hideg a motor...
Nem arcozásból mondom, de engem nem vernek át olyan könnyen, mert érzem a motor indulásán, hogy mi van, meg elég csak az olaj színét, kinézetét megnézni. (Most nem a MoS2 olajakra gondolok.) Használtunk és használunk most is 10W-40-es olajakat, ez kell az összes Honda váltójába szinte. Azért Eneos-on belül is van különbség egy 5W-s és egy 10W-s olaj között. Ránézésre meg lehet mondani, hogy a 10W-s melyik. Az sokkal sötétebb, érezni rajta, hogy nem olyan homogénen tiszta, még szobahőmérsékleten is látni, hogy "sűrűbb", meg hát a szag gyerekek. Teljesen más szaga van egy ásványi és félszintis olajnak, mint egy fullszintnek...
A viccet félretéve, szagból megmondom, hogy melyik az ESP, melyik a 0W-20-as Eneos és melyik a 10W-40-es. Múltkor már kipróbáltam.