Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2305371 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Szerviz
« Válasz #2745 Dátum: 2010.02.16 10:05:08 »
mit tud nyujtani egy német hulladék amit a japán nem? :eek:
vagy szerinted japán kocsival járni középszerü,unalmas stb....
akkor mit keresel itt a toyotások közt? :innocent:
és nem marad sivár, se unalmas.... mert a cori  mellé vagy helyett egy benzinturbos szörnyeteg lesz majd... :devil:
Hűha!
Egyházat már alapítottál?

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Szerviz
« Válasz #2746 Dátum: 2010.02.16 10:13:51 »

Nyugodtan megfordithatod a kerdest. Van olyan nemet hulladek, mely minden teren ubereli a rizsraketakat, es nem 1000 autot ad el evente. Az elvakultsaggal van gondom, a "fosvágen"és "német hulladék" nagyon komoly szavak alaptalanul. :yawn:

tavaly ha jol emlékszem az eladási ranglista igy volt: toyota, vw, gm....
most a toyota nagyot bakizott, tuti oda lesz az elsö helye, és a vw kerül a helyére.....
de azért a vw akor sem tart ott mint toyota, aki évtiezedekán  át a megbizhatoságárol volt hires,
a németeknél kb. addig voltak jo autok mint az elsö quattro audi, vagy a II-es golf, és corrado.....ezek autok voltak
de azota :no:

Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Szerviz
« Válasz #2747 Dátum: 2010.02.16 10:25:31 »
tavaly ha jol emlékszem az eladási ranglista igy volt: toyota, vw, gm....
most a toyota nagyot bakizott, tuti oda lesz az elsö helye, és a vw kerül a helyére.....
de azért a vw akor sem tart ott mint toyota, aki évtiezedekán  át a megbizhatoságárol volt hires,

Sosem az a Jani, aki a legtobb autot adja el. Ahogy sosem az a baj, hogy nagy az Isten allatkertje, hanem az, hogy alacsonyan van a kerites.

a németeknél kb. addig voltak jo autok mint az elsö quattro audi, vagy a II-es golf, és corrado.....ezek autok voltak
de azota :no:

Nyilvan igy van, mert ezt mondjak az autosoldalakon is az olyan idotak mint pl. a Papp Tibi, es Ok mar csak ertenek hozza. Ez egyenerteku baromsag a japan vagy angol vagy spanyol vagy stb. helyen gyarott Toyota-e a jo Toyota kerdesevel.

Igerem itt befejeztem, nem offolok tovabb.  :)

  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Szerviz
« Válasz #2748 Dátum: 2010.02.16 10:39:34 »
mert pl városban simán lehet 1500-1700-as elváltásokkal közlekedni.

Ha ilyen hamar elváltod, nagyon visszaesik a forulatszám, árthat. Szerintem, ha nem tolod az autónak, akkor is érdemes úgy váltani, hogy magasabb fokozatba kerüléskor is 1500 felett maradjon a fordulatszám. Erős lejtőn, ha nem adsz gázt nincs jelentősége mert csak jobban belendül az autó, de amúgy meg... :whistling:
                                                                                                                                                   

Satriani

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2749 Dátum: 2010.02.16 10:40:31 »
...Az elvakultsaggal van gondom, a "fosvágen"és "német hulladék" nagyon komoly szavak alaptalanul. :yawn:

Bezzeg a rizsrakéta mennyire objektív és elvakulatlan...  :yawn:

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Szerviz
« Válasz #2750 Dátum: 2010.02.16 10:50:22 »
 Nekem is az a véleményem, hogy a vw a régi pár autónál szerzett jó hírnévre épít, amúgy eléggé átlagos megbízhatóságú autókat gyárt. Talán a fiat is jobb nála ilyen téren már, azok sokat fejlődtek.
 
 De egy mai vw-ről az a véleményem hogy külsőre nagyon szépek szinte kivétel nélkül, de a megbízhatóság, tartósság már jó ideje nem jellemző rájuk... a régi hírnévből próbálnak csak profitálni.

 Összességében a toyota sokkal jobb, tartósabb autókat gyárt mint a vw, igaz; külsőre hát nem éppen a legszebbek (egyébként ez szubjektív dolog), de ezen könnyebb és olcsóbb segíteni, mint egy alapból kevés km-re gyártott motoron. A toyota javára legyen még mondva, hogy azért manapság egyre kevésbé van olyan autójuk, amik külsőre "unalmasak". De ez tényleg csak megítélés kérdése, kinek mi tetszik. Az viszont hogy valami szar, és hamar elromlik, mérhető statisztika.
                                                                                                                                                   

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #2751 Dátum: 2010.02.16 11:05:47 »
Nem tudjátok véletlenül, hogy hol találom a Corolla/szerviz topicot?
 :sorcerer:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Szerviz
« Válasz #2752 Dátum: 2010.02.16 12:29:28 »
Nem tudjátok véletlenül, hogy hol találom a Corolla/szerviz topicot?
 :sorcerer:

bocs az sok offért ;)

OK fine!

nyilván én vagyok a hülye hogy egy toyotás oldalon, a toyotákat és a japán kocsikat merem védelmezni.....én kérek elnézést ;) :flowers:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Szerviz
« Válasz #2753 Dátum: 2010.02.16 12:41:39 »
mert pl városban simán lehet 1500-1700-as elváltásokkal közlekedni.
Ha ilyen hamar elváltod, nagyon visszaesik a forulatszám, árthat. Szerintem, ha nem tolod az autónak, akkor is érdemes úgy váltani, hogy magasabb fokozatba kerüléskor is 1500 felett maradjon a fordulatszám. Erős lejtőn, ha nem adsz gázt nincs jelentősége mert csak jobban belendül az autó, de amúgy meg... :whistling:
1700-nál már a felváltást jelző nyíl is világít és váltás után sem jelez, hogy túl alacsony lenne. Én inkább hiszek a mérnököknek, ha nem haragszol  :surrender:

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Szerviz
« Válasz #2754 Dátum: 2010.02.16 13:45:37 »
Én nem haragszom, max a kocsi. Akkor valszeg nem nyomsz gázt, mert ha odalépnél neki, biztosan jelezné is hogy kéri az alacsonyabb sebességi fokozatot. Nem tudom az olajnyomás hol éri el a maximumát, de szerintem 2ezer alatt nem valószínű üzemmeleg motornál. Ergo ha úgy erőlteted alacsony fordulaton nagy terheléssel, az biztos nem jó neki.
                                                                                                                                                   

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Szerviz
« Válasz #2755 Dátum: 2010.02.16 14:06:24 »
Én nem haragszom, max a kocsi. Akkor valszeg nem nyomsz gázt, mert ha odalépnél neki, biztosan jelezné is hogy kéri az alacsonyabb sebességi fokozatot. Nem tudom az olajnyomás hol éri el a maximumát, de szerintem 2ezer alatt nem valószínű üzemmeleg motornál. Ergo ha úgy erőlteted alacsony fordulaton nagy terheléssel, az biztos nem jó neki.
De miért haragszik a kocsi  :cry:  ?  Városi közlekedésről beszélünk! Igen, ha odalépek neki, jelez, de nem lépek oda neki, mert felesleges. Mint írtam, elhiszem, hogy ha nem világít a kapcsolj vissza nyíl, akkor nem teszek kárt a kocsiban és azt is, hogy ha világít, hogy kapcsolj feljebb akkor fel lehet kapcsolni. Ebbe a tartományba beleesik az általam jelzett 1500-1700. Akkor mit csinálok rosszul  :?:
Továbbra is a japán mérnököknek hiszek.

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Szerviz
« Válasz #2756 Dátum: 2010.02.16 14:18:58 »
Jó ok. Én csak egy picit emelném a fordulatszámot, és akkor nem kéne másoknak hinni, csak magamnak, hogy jól csinálom :)
                                                                                                                                                   

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Szerviz
« Válasz #2757 Dátum: 2010.02.16 14:26:18 »
na utánnanéztem ki az a Pap Tibi.... [rohog]
hatalams jo arc....
linkelem a videot a poén topicba ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Szerviz
« Válasz #2758 Dátum: 2010.02.16 16:16:52 »
Jó ok. Én csak egy picit emelném a fordulatszámot, és akkor nem kéne másoknak hinni, csak magamnak, hogy jól csinálom :)


Hali! Nem értem, milyen problémát okozhat ha valaki mondjuk folyamatosan vagy néha főleg városi közlekedésben alacsony fordulatnál vált, ebben az esetben 2000 alatt?
Toyota Yaris T SPORT
153



tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: Szerviz
« Válasz #2759 Dátum: 2010.02.16 18:21:34 »
Jó ok. Én csak egy picit emelném a fordulatszámot, és akkor nem kéne másoknak hinni, csak magamnak, hogy jól csinálom :)


Hali! Nem értem, milyen problémát okozhat ha valaki mondjuk folyamatosan vagy néha főleg városi közlekedésben alacsony fordulatnál vált, ebben az esetben 2000 alatt?
gondolom a fogyasztás csökken ez nem jó az olajtársaságnak

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H