mert ugye ahhoz nyomatéki súlyterhelés is szükséges.
S már bocsánat a kifejezésért, de ilyen faßságokat, hogy 500 ig, meg 1000-ig úgy, majd padló, hát nem tudom honnan a fenéből szeditek ezeket a baromságokat.
Hamár a faxságoknál tartunk elárulnád, hogy mondjuk 100Nm-nek mekkora a súlya? A "nyomatéki terhelés"-t még csak-csak.
Zso, meg egész jókat írt a bejáratásra vonatkozólag, a "lett egy pörgős fasa kis dízelem" meg költői túlzásba belefér szerintem.
Ne haragudj érte, csak ezen a fórumon nem szokás más véleményét ócsárolni. Esetleg észérvekkel meggyőzni.
Nekem is pörgős kis D4D-m van, pedig végig csináltam a " A BEJÁRATÁST".
Hidd el kell az ótónak egy pár ezer km, míg az összes zsír új kopó alkatrész megszokja azt, hogy be van szerelve a helyére!!!! A járatás nem csak a motornak kell. Mindennek.
És csak annyit még a járatásról, hogy van a cégnek egy OFF citroenje ON, amiről sokat hallottatok már. Nos ő nem lett járatva, lévén céges kocsi. Most 200e km van benne és 0,6-0,8 lityi olajat nyel 10e km-en. Nem sok és benne van a pakliba az is, hogy milyen gyártmány, meg az, hogy kik használják (ÉN :twisted: ), de a járatás hiánya is ott lehet!!!!
...és még valami: A bejáratástól rosszabb nem lesz az autó az tuti. Lehet, hogy jobb sem, de ha nem csinálod meg, akkor jobb tuti nem lesz, viszont rosszabb az lehet!
Tégy belátásod szerint.
Ha Te olyan "orrvérzésbe küldős" lennél, akkor fel sem merült volna benned, hogy járasd-e. Ezért biztos vagyok abban, hogy megkockáztatod jobbá tenni a gépet