Egyébként meg a következőt produkálta ma a paripa.
Munka után full hideg motorral indítás, majd mikor elkapja, egyből le is áll. Csinált már ilyet máskor is, de akor 2. alkalommal mindig beindult. Ráindítok, most is így van. Szuper.
1km-t megteszek a portáig, sorompónál gondoltam leállítom. Kicsekkolás, majd indítás.
Szitu ugyan az, beindul, majd egyből le is áll.
Indít megint és beröffen, majd egyből leáll.
7-8x megismételte, az ideg verte közben szét az arcocskámat...
Vártam pár másodpercet, indít és jó!
Azonnal bekapcsol OBD2 csati, hibakód kiolvasás, nincs.
Chechk Engine lámpa nem világít.
Menés Bárdiba ablaktörlőt venni, a kocsi nem erőtlen, húz, megy ahogy kell.
Alapjáratom lámpánál, megmelegedett motornál 500-600 között pölytyög váltakozva.
Időnként rákorrigál, 900 környékére, majd vissza 500-600.
Ilyenkor mit tudok tenni? Mi okozhatja ezt?
Volt már más autótípusnál főtengely jeladó problémám, amikor nem indult, de ez nem az a jelenség. Elkapja rendesen azonnal indítózás után, de amikor be kéne lépnie az emelt alapjáratnak, akkor inkább leáll.
Alapjárati motor hogy néz ki ebben akocsiban?
2.0 D4 benzin 108kW.