"Elvileg" ebben "élettartamra szóló" lánc van...ami normál használat mellett több százezer km-t elmegy. A szerelők ezt nem mindig tudják...
Persze ha/amikor megnyúlik, akkor cserélni kell! De semmi esetre sem cserélném "csak úgy..megelőzésképpen", pláne nem utángyártottra.
Az a 20000 km múlva cserélni kell a szerelő szerint, szerintem "sántít"... Egyszerűen 20e km "semmi" a lánc élettartamához képest... Ha még jónak látszik... akkor több százezret ki fog bírni.... ha meg a végét járja csak kicserélte volna....
Mondjuk konkrétan nekem "csak" gyűrű csere volt... ott a szerelő nem tartotta szükségesnek a bejáratást...persze az első pár ezer km alatt azért talán érdemes kímélni (túl alacsony/magas fordulat kerülése).
Ha csapágy csere is volt...akkor szerintem ÉRDEMES még inkább bejáratni...
De aki szerelte biztos elmondja...
Szvsz.