Szia!
A láncfeszítőhöz lehet rendelni külön tömítő o-gyűrűt (csak gyárit érdemes), nekem is szivárgott, a tömítéscsere megoldotta, de egy évre rá újra elkezdett szivárogni. Másodszorra kapott egy kis tömítőpasztát, azóta onnan nem szivárog olaj. Nálam a szelepfedél tömítésnél is könnyezett, de annyira nem ami indokolná a szervó szivattyú és a blokk alján található olaj mennyiséget. A szervóra gyanakodtam először, de nálam a szintje normális volt, nem változott. Végül meg lett a ludas: a főtengely szimeringnél szivárgott, aztán onnan a főtengelyszíjtárcsa meg a szíj hordta szanaszét. Ha neked is ott szivárog érdemes cserélni a szimeringet, a gyári ha jól emlékszem 2-3 ezer Ft körüli. A szivárgó olaj megeheti a főtengely szíjtárcsa gumibetétjét, amiből egy új ára elég borsos.
Az alapjárat melegen nekem 650-700 közötti, ekkor rázza is a kasznit kicsit, több helyen is azt írták, hogy "ez ilyen". Nem tudom új korában milyen lehetett, lehet hogy a motortartó bakok fáradása miatt van.
A kormány nálam csak néha ad hangot, az is elég halk, olyan mintha műanyag műanyagon súrlódna. Ha állítok kicsit a kormány magasságán nekem ez a fajta nyöszörgés elmúlik.