Ha sok féket használsz, akkor lehetséges. Átlagfogyival hogy állsz? A felni milyen gyakorisággal feketedik be a fékportól?
De lehet, hogy legutóbb valami nagyon puha betét került bele.
Lehúzás esetére nem merek gondolni, de ilyet is láttam már a családban.
Az asszony a Corollán sokat taposta a féket, ezért minden második szerviznél betétcsere is volt (kb 8-10e km-enként járt le az egy év ).
Koszi a valaszokat.
Az auto 60%ban belga utakon mozog, varosban, ahol tele van fekvorendorrel az ut illetve belga soforokkal, akik jellemzoen nem a dinamikus vezetesrol hiresek, vagyis van fekhasznalat. Elsosorban az elso felniken szokott por lenni, de szerintem nem veszes. A tobbi 40% altalaban autopalyan, evi kb 10e km a nemet-osztrak-magyar autopalyakon.
atlagfogyasztassal nem vagyok megelegedve: varosban megeszi a 8.5 liter gazolajat, autopalyan, mondjuk egy 1300kmes magyarorszagi hazauton 7,3-7,5 kozott szoktam menni es altalaban annyival, amennyit az forgalom bir (No-ban), szoval a nemet palyan azet fogy a nafta.
Auto csak markaszervizben volt szervizelve, tehat - elvileg - eredeti alkatreszekrol beszelunk.
En a lehuzas esetet nem zarom ki, mert mar maskor is felmerult a gyanum, hogy probaltak ravenni felesleges vasarlasra...pl mikor autogumi akciojuk volt, akkor hogy-hogy nem, szerintuk nagyon kopott volt a gumi...amivel meg mentem 30000km-t csere elott, es akkor sem volt meg a kopasjelzo tetejen, csak nem akartam eljuttatni oda mar.
Minden esetre mar valtottam garazst, most egy kicsi Toyota garazsnal vagyok, ahol tisztessegesen dolgoznak, nagyon korrektnek tunnek.