Üdv!
Na, ez jó hír
Mennyiért csinálták?
Főtengelyszimeringet cseréltetek? Mert gondolom nyelestengelyszimmeringet igen
Baráti viszonyban vagyok a szerelővel, ezért mindig rám bízza, hogy mennyit adok. 11 órát dolgozott amikor ott voltam, és még nem tudom mennyi időt töltött a kieső napon, míg megjött az alkatrész, akkor a sebváltó két fogaskerekekkel megrakott tengelyét rakta vissza (gondolom, 1-2 óra). Én általában 2ezret adok 1 óra munkára, így 25-öt adtam, és nem volt vele elégedetlen... Annak idején (2006), amikor még 2 évesen ugyanezt a csapágyat szerelték még garanciában a toyotában, azt mondták, hogy 120 lett volna ez a művelet. Nekem 17e-ben volt a 2 csapágy+a nyeles-szimmering + 25e a szerelés. Az 42e
.
A főtengely-szimmeringet nem cseréltük. Nem csepeg sehol a járgány, nem tudom, hol tűnik el belőle a motorolaj.
Gondolom, kipufogom, de egy cseppet sem kék a füst, ami kijön. Számomra ez talány.
A morgó csapágy szerintem a kuplungtárcsáról ledörzsölődő ferodoltól kopik meg. A sebváltóban van egy erős mágnes, ami a használat során a fogaskerekekről származó fémreszeléket hivatott összeszedni. Nem tudom, hogy ferodolt összegyűjtené-e. Ha igen, akkor nem volna hülyeség a kuplungszerkezet közelében sem elhelyezni egyet, mert ez az óhatatlan hiba elég hosszadalmas szerelést igényel.