Koszi az infokat.
A fektarcsa utessel az a gondom hogy a Brembo-t felszabalyoztak es utan par 100 KM-ig jo is volt megint. Kozben ugye volt teli nyari gumicsere is, szoval nem fognam a kerekekre. Egyenes futasban nincs remeges nagyobb sebessegnel sem. A fekpedal gyenge lenyomasakor jelentkezik az apro remego mozgas a kormanyon. Serult nem volt az auto legalabb is nem tudok rola. A csapagy szerintem megfelelo allapotban az auto koranak illoen. A torony csapagy picit log de meg boven a tureshataron belul. Szoval a tarcsa "vetemedik" el de nem tudom mi okozza, mert nem fekezem agyon magam inkabb motorfeket hasznalok.
Nekem is ugyanez a gondom, már nem is először....
amikor megvettem (87e km) is ütött. => leszabályoztattam a tárcsát, jó lett az első nagyobb fékezésig. Értsd: autópálya 130-ról, ha nem is padló de kb. 80%-os fékezés.
Most 180e km körül is ugyanazzal tárcsával megy, és megint/meg mindig üt.
Szerintem a kis japán mérnökök a 90'-es évek végén inkább a költséghatékonyság oltárára helyezték azt a néhány milliméter féktártcsaátmérőt, mint a féltengely végére....
...vagy az is lehet hogy ez (is) még az E Carina egyik készleten maradt alkatrésze.
Az az érdekes ha csak lehelem a fékpedált akkor erősen ráz, és minél erősebb a fékezés annál kevésbé.
A megoldás egy pár új tárcsa, vagy ha még elég vastag egy újabb szabályozás, és nagyobb követési távolság nagy sebességnél! ;-)