'98-as Avensiseket nézegetünk. Eddig még csak 4-et tekintettünk meg, de találtunk két rokonszenves darabot.
Egy Terrát: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_1.6_linea_terra-3377977
és egy Solt : http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_1.6_linea_sol-3343842
Ebből a kettőből, végigolvasva mindent amit írtál, a pirossal lenne érdemes komolyabban foglalkozni szerintem. Bár a km annál is nagyon optimistán hangzik, de első gazdás autónál még talán igaz is lehet... Be kéne menni a helyre, ahol szervízelték, és megérdeklődni.
Kuplungcsere anyagi vonzatait a többiek már írták; én csak annyit tennék hozzá, hogy korántsem kizárt, hogy elég lesz csak a tárcsát cserélni. Carinánkban is csak azt kellett, 180 ezernél - most 215 van benne, köszöni, jól van a kuplung. De ez csak akkor derül ki (mármint hogy kell-e mást is cserélni), amikor szét van szedve. Jaaa, a Camrymben is elég volt csak a tárcsát cserélni - 350 ezer kilométernél. Ebből a két számból kiderül az is, hogy ebből nem igazán lehet következtetést levonni az autó valós futásteljesítményére nézve.
A hátulról jövő kotyogásért minden bizonnyal a hátsó stabilizátor-szilentek és/vagy a hátsó stabilizátor-összekötő pálcák ("kutyacsontok", "zászlók") a felelősek. Ha a szilentgarnitúrát és mindkét összekötőt cserélni kell, akkor sem nagyon kell 20-30 ezernél nagyobb kiadásra számítani.
Ami Zalaökörcsínyt
illeti: ha az ember teheti, ott vegyen autót, és ne BP-en. Mert ott valszeg nem lesz egy 130 ezret futott autónak tropa a kuplungja és kotyogós a futóműve...
Ezzel együtt, ez a piros autó jó lehet - és persze szép is, bár ez nyilván szubjektív
... De a kék inkább felejtős.