Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2673506 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9000 Dátum: 2013.11.17 16:52:35 »

Nem vettem, a szerelőnek volt, szerencsére.
Hmmm.

Akkor másképpen:
Honnan volt benzinálló o-gyűrű?

Jó lenne más forrást is megismerni.
Az enyém remélhetőleg már kiszolgál minket  :otlet:

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9001 Dátum: 2013.11.17 17:02:08 »
Hmmm.

Akkor másképpen:
Honnan volt benzinálló o-gyűrű?

Jó lenne más forrást is megismerni.
Az enyém remélhetőleg már kiszolgál minket  :otlet:


Felhívtam:  autósbolt, volt a válasz.  :hug:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9002 Dátum: 2013.11.17 17:26:48 »
Rendes alak  :wacko:
Bárdi, Unix, Szakál, Trost..... szakmai titok?  :ph34r:

Mindegy, nem magam miatt kérdeztem.

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9003 Dátum: 2013.11.17 17:53:08 »
Rendes alak  :wacko:
Bárdi, Unix, Szakál, Trost..... szakmai titok?  :ph34r:

Mindegy, nem magam miatt kérdeztem.

Unix.  :surrender:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9004 Dátum: 2013.11.17 18:16:17 »
Unix.  :surrender:
Köszi.

Múltkor elhangzott, hogy pl. Bárdinál lehet kapni gyári Toyota alkatrészeket. Ezek szerint ez is ilyen lehet.
Csak akkor miért nem kaptam máshol szelepéket, csak a márkaszervizben??  Ja, ilyen tömítőalkatrészt sem kaptam, nem egyből a Toyotához rohantam érte :hmmmm: Biztos korlátozott a lista  :?:

MZoli

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
    • személyes oldal
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9005 Dátum: 2013.11.18 17:53:43 »
A kocsim készen van, azaz majdnem. A gyújtáselosztót kellett cserélni kompletten, és már megy is mint a villám, viszont ez a csere óta szaggat a motor, olyan mintha valamelyik henger néha-néha kihagyna. jellemzően alacsony fordulatnál csinálja ezt, alapjárat közelében. Az mindegy, hogy a motor hideg vagy meleg, pont ugyanúgy viselkedik. A következők lettek cserélve a gépben az a fura megállás óta: rotor, jeladó, gyújtás elosztó, 4db gyertya.
Ha odalépek neki és alapjáraton van akkor megtorpan, majd elkezd gyorsítani, ha ugyanezt csinálom, de már nem alapjáraton van, akkor rendesen gyorsul. Ha szépen lassan nyomom a gázpedált, akkor szintén szépen gyorsul. Injektornál 5 bar nyomáson ott az üzemanyag. Mi lehet a probléma szerintetek? Fura, hogy mielőtt "megállt" azelőtt tökéletesen, gyönyörűen simán járt, most meg nem...ha nem cseréltek volna komplett gyújtást akkor azt mondanám, hogy a gyújtás marad ki néha, igaz használt amit betettek, de azt egy napi használatban lévő kocsiból szedték ki, amiben ugyan nem ültem, és nem tudom, hogy az rángatott-e előtte, de ezzel az erővel pont annyira rángathatott ott is mint itt, és pont ennyire is nem rángathatott.
Nem hiszem, hogy üzemanyag ellátás probléma lenne, mert miért romlana el bármi az üzemanyag rendszerben a 3 hét állástól...de ezt sem zárom ki. Ötletek?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9006 Dátum: 2013.11.18 18:10:19 »
Üdv!

MZoli:

Örülök, hogy már hajlandó menni a motor  :yes:

Az a helyzet, hogy az üzemanyagnyomás tudtommal 2,65-3,04 bar között kellene legyen. Mivel 5 bar-t írtál, az jelentősen magasabb ennél, több üzemanyagot kap a motor jóval, tehát szerintem meg kellene nézni a nyomásszabályzó membránt, kap-e vákuumot, tiszta-e a vákuumcső, mozog-e a membrán, stb. ?

Szerk.:
Ez a membrán ott van az injektorsor végén.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 18:15:32 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9007 Dátum: 2013.11.18 21:09:52 »
hy MZoli!

A terhelésre kihagyás tipikus gyújtáshiba, de az 5 baros nyomás sem normális!
Hogyan mérted? Biztos vagy a mérés pontosságában? Jó a műszered? 5 Bart nem hinném, hogy tud 1.6-os Carina pumpa...
Ahogy látom a 2.0 GTi is csak 2.6 baron dolgozik!
A befecskendező rendszereknél általában két értéket adnak meg, a nagyobb érték a vákuum nélkülit jelöli.

MZoli

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
    • személyes oldal
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9008 Dátum: 2013.11.18 21:25:59 »
hy MZoli!

A terhelésre kihagyás tipikus gyújtáshiba, de az 5 baros nyomás sem normális!
Hogyan mérted? Biztos vagy a mérés pontosságában? Jó a műszered? 5 Bart nem hinném, hogy tud 1.6-os Carina pumpa...
Ahogy látom a 2.0 GTi is csak 2.6 baron dolgozik!
A befecskendező rendszereknél általában két értéket adnak meg, a nagyobb érték a vákuum nélkülit jelöli.
Az autót nem láttam szerelés közben, ami információm van azt a szerelők mondták csak. Tehát az 5 bart is csak mondták. Én is gyújtás hibára gyanakszom...mit kéne kipróbálni szerinted, hogy biztos legyek a gyújtás hibában?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9009 Dátum: 2013.11.18 21:28:32 »
Irtad, hogy cseréltek "jeladót". De melyiket? Hall?
Bosch vagy denso a gyújtásod? Trafó és a kábelek maradtak már csak kivizsgálásra!

MZoli

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
    • személyes oldal
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9010 Dátum: 2013.11.18 21:36:48 »
Melyik jeladót? nem tudom pontosan...egy kis trafónak nézett ki, és egy kábel lógott ki belőle, és úgy tudom, hogy a gyújtáselosztóban van.
És, hogy milyen a gyújtásom? azt sem tudom, csak azt, hogy egy működő ugyanilyen kocsiból vették ki, és rakták be az enyémbe, de holnap megnézem mi a márkája...Na kiszaladtam megnézni, DENSO van írva a gyújtáselosztóra, így gondolom a bele is az lehet:) A kábeleket kicserélték-e? Nem tudom. De a biztonság kedvéért megmérem majd őket multiméterrel, hátha okosabb leszek. (gyertya kábelre gondoltál ugye?)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9011 Dátum: 2013.11.18 21:42:04 »
MZoli:

Ebben benne van a 4A-FE gyújtásellenőrzése.

Elvileg ez hagyományos 4A-FE Denso gyújtással:


MZoli

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
    • személyes oldal
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9012 Dátum: 2013.11.18 21:45:37 »
MZoli:

Ebben benne van a 4A-FE gyújtásellenőrzése.

Elvileg ez hagyományos 4A-FE Denso gyújtással:

Így néz ki az enyém is. Azzal a különbséggel, hogy a gyertyakábelek nem felül, hanem alulról mennek :) A motor hűtő tartály valami barkács ezen a kocsin? nem bal oldalt kéne lennie a kocsi sarkában?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9013 Dátum: 2013.11.18 22:00:48 »
Alulról??

Egy fénykép nem ártana  :hmmmm:

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9014 Dátum: 2013.11.18 22:31:00 »
Sziasztok
Zoli. Amennyiben az a fajta gyújtás van az autódon amit VD rakott fel képet ,akkor a trafót érdemes lenne megnézni!
Bocs,hogy ilyen későn írok,de a héten délutános vagyok,és most értem haza :cry:
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 22:52:01 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota