Szerző Téma: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.  (Megtekintve 436582 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

istvanf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 172
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1950 Dátum: 2010.09.13 12:10:16 »
A legtöbb helyen úgy dobálgatják az 5W40-et meg a 10W40-et a kocsikba mint a szél, amelyek egyike sem felel meg semmilyen szinten az előírtaknak (legalábbis a 10-es nem).
Pár hete kértem ajánlatot az egyik óbudai egységtől éves szervízre, abban pl ez szerepelt (Auris 1.4-es diesel az autó):  A felhasznált motorolaj 10W-40TGMO (eredeti TOYOTA motorolaj)

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1951 Dátum: 2010.09.13 12:27:45 »
A legtöbb helyen úgy dobálgatják az 5W40-et meg a 10W40-et a kocsikba mint a szél, amelyek egyike sem felel meg semmilyen szinten az előírtaknak (legalábbis a 10-es nem).
Pár hete kértem ajánlatot az egyik óbudai egységtől éves szervízre, abban pl ez szerepelt (Auris 1.4-es diesel az autó):  A felhasznált motorolaj 10W-40TGMO (eredeti TOYOTA motorolaj)

Az Auris 1.4 dízelhez a következő olajok ajánlottak: 5W-30, 10W-40, 15W-40, 20W-50. De ezek csak a viszkozitások, a lényegesebb ennél az olaj minőségi szabványa, aminek ACEA:B1, API CF-4, vagy CF-nek kell lennie.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1952 Dátum: 2010.09.13 22:12:31 »
Az Auris 1.4 dízelhez a következő olajok ajánlottak: 5W-30, 10W-40, 15W-40, 20W-50. De ezek csak a viszkozitások, a lényegesebb ennél az olaj minőségi szabványa, aminek ACEA:B1, API CF-4, vagy CF-nek kell lennie.
10W-40, 15W-40, 20W-50 olajokból még nem láttam A1/B1 minősítésűt. :hmmmm:

Valahol azt olvastam (sajnos nem a saját gépkönyvemben, de - remélem - ami késik nem múlik) a Prius III-ba elsődlegesen ajánlott olaj a 0W20. Az API szerint létezik 0W20 Toyota olaj, de a TMH nem forgalmazza. Ezek szerint, ha az elsődlegesen ajánlott olajat szeretném, és gyúrok a fogyasztásra akkor nem lehet Eurocare szolgáltatásom? Egyébként ez az 1,33-as (1NR-FE) motoroknál is így van? Még jó, hogy a garancia és a Eurocare feltételei nem ugyanazok.
Ez egyébként úgy lenne a normális, ahogy a garanciánál, a hozott anyag hibájával összefüggésben keletkező meghibásodásra nem vonatkozik.
Az elektromos rendszer egészére sem szűnhet meg a garancia, mert nem márkaszerviz épített bele gyári riasztót, vonóhorgot ... .
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.13 22:14:14 írta Agyarka »

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1953 Dátum: 2010.09.13 22:27:44 »
Valahol azt olvastam (sajnos nem a saját gépkönyvemben, de - remélem - ami késik nem múlik) a Prius III-ba elsődlegesen ajánlott olaj a 0W20. Az API szerint létezik 0W20 Toyota olaj, de a TMH nem forgalmazza. Ezek szerint, ha az elsődlegesen ajánlott olajat szeretném, és gyúrok a fogyasztásra akkor nem lehet Eurocare szolgáltatásom?
Nálam is a 0W20 az elsődleges ajánlás... Faramuci egy helyzet  :whistling:

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1954 Dátum: 2010.09.13 22:28:30 »
Az Auris 1.4 dízelhez a következő olajok ajánlottak: 5W-30, 10W-40, 15W-40, 20W-50. De ezek csak a viszkozitások, a lényegesebb ennél az olaj minőségi szabványa, aminek ACEA:B1, API CF-4, vagy CF-nek kell lennie.
10W-40, 15W-40, 20W-50 olajokból még nem láttam A1/B1 minősítésűt. :hmmmm:

Valahol azt olvastam (sajnos nem a saját gépkönyvemben, de - remélem - ami késik nem múlik) a Prius III-ba elsődlegesen ajánlott olaj a 0W20. Az API szerint létezik 0W20 Toyota olaj, de a TMH nem forgalmazza. Ezek szerint, ha az elsődlegesen ajánlott olajat szeretném, és gyúrok a fogyasztásra akkor nem lehet Eurocare szolgáltatásom? Egyébként ez az 1,33-as (1NR-FE) motoroknál is így van? Még jó, hogy a garancia és a Eurocare feltételei nem ugyanazok.
Ez egyébként úgy lenne a normális, ahogy a garanciánál, a hozott anyag hibájával összefüggésben keletkező meghibásodásra nem vonatkozik.
Az elektromos rendszer egészére sem szűnhet meg a garancia, mert nem márkaszerviz épített bele gyári riasztót, vonóhorgot ... .

De a Eurocare nem garancia, hanem egy feltételrendszerhez kötött extra szolgáltatás. Igaza van kzozeenak, ha ők nyújtják, akkor ők is szabják meg a játékszabályokat.
Gabe 254.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1955 Dátum: 2010.09.13 22:33:03 »
De a Eurocare nem garancia, hanem egy feltételrendszerhez kötött extra szolgáltatás. Igaza van kzozeenak, ha ők nyújtják, akkor ők is szabják meg a játékszabályokat.
Ez világos és megérthető. De miért kell választanom a minőségi alkatrész (mint pl az olaj) és a szolgáltatás között?!
Minőségibb alkatrész akarok az autómba és ezért elbukom a meghibásodás esetén nyújtott szolgáltatást. Csak én érzem ebben az ellentmondást  :?:
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.13 22:35:18 írta Nagycitrom »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1956 Dátum: 2010.09.13 22:41:38 »
De a Eurocare nem garancia, hanem egy feltételrendszerhez kötött extra szolgáltatás. Igaza van kzozeenak, ha ők nyújtják, akkor ők is szabják meg a játékszabályokat.
Ez világos és megérthető. De miért kell választanom a minőségi alkatrész (mint pl az olaj) és a szolgáltatás között?!
Minőségibb alkatrész akarok az autómba és ezért elbukom a meghibásodás esetén nyújtott szolgáltatást. Csak én érzem ebben az ellentmondást  :?:

Ellentmondás, á dehogy van. :D Az orvos szervizkedvezmény is 10W40 olajra szól, vagy ha nem tetszik a "játékszabály" akkor lehet vinni az olajat. A többit talán elszámolják és lesz Eurocare is. Vagy a legolcsóbb Toyota olajat motoröblítésre használom és egy sarokkal odébb beleteszem a jó kis 0W20-at. (Na jó ez nem megy, mert nem tudom szárazra leengedni az olajat.)

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1957 Dátum: 2010.09.14 05:11:18 »
Kzozee Mester!
Az Eurocare érvényesítés technikailag, hogy zajlik? Napi lista frissítés, listafrissítés számlamásolattal, vagy automatikus frissítés szűréssel a Toyota szerviz nyilvántartásából, ... ? Gondolom az igazolás alapja nem a szervizkönyvben levő pecsét.

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1958 Dátum: 2010.09.14 07:47:33 »
Kzozee Mester!
Az Eurocare érvényesítés technikailag, hogy zajlik? Napi lista frissítés, listafrissítés számlamásolattal, vagy automatikus frissítés szűréssel a Toyota szerviz nyilvántartásából, ... ? Gondolom az igazolás alapja nem a szervizkönyvben levő pecsét.

Minden munkalap elektronikus úton este frissül (automatikusan) a TMH szerverén, így maguk a munkalapok generálják az érvényesítést.
A  szervizkönyvben lévő pecsét gyakorlatilag semmit nem számít, ha nincs fent a szerveren az elvégzett munka, akkor a szervizkönyv adatai nem mérvadóak.
Többek között ezért is fontos, hogy márkaszervizben javítsák a tulajdonosok az autóikat, mert így vásárláskor pontos képet kaphat az leendő vevő az autó múltjáról. Ezért javaslom, hogy nézzétek meg a 4+ ajánlatainkat, mert nagyon jó csomagok vannak.

Például, ha valaki Extracare-t vált ki 2 évre, abban benne van a kiterjesztett garancián túl a Eurocare is, ezen kívül kap egy bónt, amely 20 000.-Ft értékben beváltható a szervizben, akár a következő szervizre is. Így pl, ha 25 000.-Ft lenne a számla, csak 5 000.-Ft-ot kell fizetni.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1959 Dátum: 2010.09.14 07:52:15 »
Egy mondat még a hozott olaj kontra Eurocare ügyben: Szerintem nincs étterem, ahol torkos csütörtökön megengednék, hogy az üdítőt a vendég maga hozza. Fel sem merül. Olaj ügyben sem igazán értem ezt a dolgot, főleg nem azt, hogy valaki még "minőségibb" olajat szeretne az autójába. Miért? A gyárilag előírt és a kereskedések által forgalmazott olajok minden tekintetben megfelelnek. Mihez kell a jobb? Ugyanakkor sokan utángyártott olcsó vacak szűrőkkel valóban kockáztatják a megfelelő minőséget.

Kérlek segítsetek megmagyarázni nekem, de a valós okot: most minőségről, vagy árakról beszélünk? Jobban össze lehetne hozni az érdekeket, ha a valós témáról beszélhetnénk. Előre is köszönöm.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1960 Dátum: 2010.09.14 08:16:03 »
Ahogy olvashattad, pl Nagycitrom Ave III-jába a gyári ajánlás 0W20 (!). Akkor ne akarjanak 10W40-et tenni bele, de még csak 5W40-et sem, mert nem teljesíti tökéletesen az elvárásokat sem a gyártói előírás, sem az autóbuxi user feltételeinek megfelelően. :) De legalábbis fogadják el, hogy a user szeretné a legjobbat adni a kocsijának és a legjobb olajat tenné bele, tehát fogadják el (persze legyen számla meg minden hozzá).

Vagy legyen minden kereskedésben igenis választható olajtípus, annyira sokfélét igazán nem kéne tartani (kivétel a DPF dízelek extra C-s igénye persze). És nem is értem, hogy egy márkaszervizben, hogyhogy nem a gyártói előírásoknak megfelelő olajat teszik bele, hanem az olcsó hordós árú, jobb esetben HC olajat kapja a kocsi... Jó ez költői volt persze.

Mindössze ennyi olaj kéne legyen sztem egy márkaszervizben.
0W20
5W30
5W40
10W40
+a DPF-esek.

Az ár nem vita kérdése, hisz nyilván ebből (is) fizetik az Eurocare-t később és a márkaszerviz sem máltai szeretetszolgálat, hogy annyiért adja az olajat, amennyiért a netes boltok, bár vicces, amikor egy-egy olaj - amit a user kénytelen megvenni márkaszervizben, különben nincs gari - akár kétszerannyiba kerül mint a neten egy, az autójába sokkal inkább való és minden előírásnak megfelelő olaj.

Elnézést, hogy a Super topicjába írom én is, de nagyon örülök, hogy te segítesz nekünk a témában és foglalkozol érdemben a Toyota használókkal!  :yes:
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 08:17:34 írta kleingy »
         

rittzo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 129
  • 2003 Toyota Corolla 1.4 Sol
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1961 Dátum: 2010.09.14 08:29:01 »
Szia!
Már vagy 10 perce nézem a oldalatokat, de ezt a 4+ajánlatokat nem látom sehol.
Ugyan ez történt mikor olajat is vettem. Az oldalatokat átnézve nem találtam semmi utalást arra, hogy tizen....egynéhány ezerért van olajcsere lehetőség.
Azt hogy olajat veszek, az azért van, mivel régen drága volt az olaj. Ha én vettem olcsóbbra jött ki és ráadásul jobb minőségű volt. Evvel az olajjal, amit használok, halkabb az autó, ami biztosan így van, mivel a család többi tagjának is feltűnt.

Üdv: Rittzo


Kzozee Mester!
Az Eurocare érvényesítés technikailag, hogy zajlik? Napi lista frissítés, listafrissítés számlamásolattal, vagy automatikus frissítés szűréssel a Toyota szerviz nyilvántartásából, ... ? Gondolom az igazolás alapja nem a szervizkönyvben levő pecsét.

Minden munkalap elektronikus úton este frissül (automatikusan) a TMH szerverén, így maguk a munkalapok generálják az érvényesítést.
A  szervizkönyvben lévő pecsét gyakorlatilag semmit nem számít, ha nincs fent a szerveren az elvégzett munka, akkor a szervizkönyv adatai nem mérvadóak.
Többek között ezért is fontos, hogy márkaszervizben javítsák a tulajdonosok az autóikat, mert így vásárláskor pontos képet kaphat az leendő vevő az autó múltjáról. Ezért javaslom, hogy nézzétek meg a 4+ ajánlatainkat, mert nagyon jó csomagok vannak.

Például, ha valaki Extracare-t vált ki 2 évre, abban benne van a kiterjesztett garancián túl a Eurocare is, ezen kívül kap egy bónt, amely 20 000.-Ft értékben beváltható a szervizben, akár a következő szervizre is. Így pl, ha 25 000.-Ft lenne a számla, csak 5 000.-Ft-ot kell fizetni.


kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1962 Dátum: 2010.09.14 08:50:44 »
Ahogy olvashattad, pl Nagycitrom Ave III-jába a gyári ajánlás 0W20 (!). Akkor ne akarjanak 10W40-et tenni bele, de még csak 5W40-et sem, mert nem teljesíti tökéletesen az elvárásokat sem a gyártói előírás, sem az autóbuxi user feltételeinek megfelelően. :) De legalábbis fogadják el, hogy a user szeretné a legjobbat adni a kocsijának és a legjobb olajat tenné bele, tehát fogadják el (persze legyen számla meg minden hozzá).

Vagy legyen minden kereskedésben igenis választható olajtípus, annyira sokfélét igazán nem kéne tartani (kivétel a DPF dízelek extra C-s igénye persze). És nem is értem, hogy egy márkaszervizben, hogyhogy nem a gyártói előírásoknak megfelelő olajat teszik bele, hanem az olcsó hordós árú, jobb esetben HC olajat kapja a kocsi... Jó ez költői volt persze.

Mindössze ennyi olaj kéne legyen sztem egy márkaszervizben.
0W20
5W30
5W40
10W40
+a DPF-esek.

Az ár nem vita kérdése, hisz nyilván ebből (is) fizetik az Eurocare-t később és a márkaszerviz sem máltai szeretetszolgálat, hogy annyiért adja az olajat, amennyiért a netes boltok, bár vicces, amikor egy-egy olaj - amit a user kénytelen megvenni márkaszervizben, különben nincs gari - akár kétszerannyiba kerül mint a neten egy, az autójába sokkal inkább való és minden előírásnak megfelelő olaj.

Elnézést, hogy a Super topicjába írom én is, de nagyon örülök, hogy te segítesz nekünk a témában és foglalkozol érdemben a Toyota használókkal!  :yes:

Az Avensis III benzineshez  ajánlott az  API SL, SM - 0W-20, 5W-30, 10W-30, 15W-40, 20W-50, a dízelhez már az ACEA-C2 0W-30, 5W-30. Azonban itt is az a minőségi mutató a fontosabb, nem a viszkozitás.

Elég nehéz úgy jót mondanom, ha nem tudom az autó pontos adatait, mert minden modellhez más-más olajok ajánlottak, de ha Nagycitrom autójába a 0W-20 van ajánlva, akkor feltételezem, hogy benzines.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1963 Dátum: 2010.09.14 08:56:36 »
Egy mondat még a hozott olaj kontra Eurocare ügyben: Szerintem nincs étterem, ahol torkos csütörtökön megengednék, hogy az üdítőt a vendég maga hozza. Fel sem merül. Olaj ügyben sem igazán értem ezt a dolgot, főleg nem azt, hogy valaki még "minőségibb" olajat szeretne az autójába. Miért? A gyárilag előírt és a kereskedések által forgalmazott olajok minden tekintetben megfelelnek. Mihez kell a jobb? Ugyanakkor sokan utángyártott olcsó vacak szűrőkkel valóban kockáztatják a megfelelő minőséget.

Kérlek segítsetek megmagyarázni nekem, de a valós okot: most minőségről, vagy árakról beszélünk? Jobban össze lehetne hozni az érdekeket, ha a valós témáról beszélhetnénk. Előre is köszönöm.
Ez a vacsora dolog és egy sok milliós autó szervize közé párhuzamot vonni, kicsit gyenge volt  :nono:
"Mihez kell a jobb?" Hát ha egy márkaszervizben sem tudják, hogy van különbség a különféle olajok között (amik mind megfelelne az előírásoknak), az már probléma. Nem az olcsó szűrő volt a kérdés, ha jól tudom itt senki sem akart 800 Ft-os hulladékot vinni a szervizbe, hanem a gyártói előírásoknak megfelelő olajok közül szeretné a jobb minőségűt. A szerviz anyagi megfontolásból (gondolom én, mert mi más oka lenne) nem tart minden olajat, ami a motorpalettának megfelelő és ezt azzal mossa el, hogy minek, jó a másik is. Éppen ezért nem műszaki okok döntik el, hogy mit öntenek egy korszerű, 14e km-t futott motorba, hanem hogy mi van a hordóban a kereskedésben, ráadásul megmagyarázzák, hogy az a jó.
Az anyagi oldalt értem (komolyan), de akkor is biztosítsák a többi olajat is, ha a tulaj azt kéri. Ez számolás, kalkuláció kérdése. Tudom, nagyon drágára jönne ki egy 0W20-as olaj (vagy nem lehetne akkora árréssel adni), de legalább meg lenne a lehetőség. Nem azért viszem az olajat, mert azon most akkorát spórolok, hanem mert nem kapom meg a kereskedésben!
Személy szerint a minőségről beszélek, nem az árról. Ha az ár lenne a lényeg, akkor a 4e Ft/5 literes 10W40-es olajat vinném a sufni boltból.

de ha Nagycitrom autójába a 0W-20 van ajánlva, akkor feltételezem, hogy benzines.
Az avatar alatt ott van  ;)

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1964 Dátum: 2010.09.14 09:10:57 »
Egy mondat még a hozott olaj kontra Eurocare ügyben: Szerintem nincs étterem, ahol torkos csütörtökön megengednék, hogy az üdítőt a vendég maga hozza. Fel sem merül. Olaj ügyben sem igazán értem ezt a dolgot, főleg nem azt, hogy valaki még "minőségibb" olajat szeretne az autójába. Miért? A gyárilag előírt és a kereskedések által forgalmazott olajok minden tekintetben megfelelnek. Mihez kell a jobb? Ugyanakkor sokan utángyártott olcsó vacak szűrőkkel valóban kockáztatják a megfelelő minőséget.

Kérlek segítsetek megmagyarázni nekem, de a valós okot: most minőségről, vagy árakról beszélünk? Jobban össze lehetne hozni az érdekeket, ha a valós témáról beszélhetnénk. Előre is köszönöm.
Ez a vacsora dolog és egy sok milliós autó szervize közé párhuzamot vonni, kicsit gyenge volt  :nono:
"Mihez kell a jobb?" Hát ha egy márkaszervizben sem tudják, hogy van különbség a különféle olajok között (amik mind megfelelne az előírásoknak), az már probléma. Nem az olcsó szűrő volt a kérdés, ha jól tudom itt senki sem akart 800 Ft-os hulladékot vinni a szervizbe, hanem a gyártói előírásoknak megfelelő olajok közül szeretné a jobb minőségűt. A szerviz anyagi megfontolásból (gondolom én, mert mi más oka lenne) nem tart minden olajat, ami a motorpalettának megfelelő és ezt azzal mossa el, hogy minek, jó a másik is. Éppen ezért nem műszaki okok döntik el, hogy mit öntenek egy korszerű, 14e km-t futott motorba, hanem hogy mi van a hordóban a kereskedésben, ráadásul megmagyarázzák, hogy az a jó.
Az anyagi oldalt értem (komolyan), de akkor is biztosítsák a többi olajat is, ha a tulaj azt kéri. Ez számolás, kalkuláció kérdése. Tudom, nagyon drágára jönne ki egy 0W20-as olaj (vagy nem lehetne akkora árréssel adni), de legalább meg lenne a lehetőség. Nem azért viszem az olajat, mert azon most akkorát spórolok, hanem mert nem kapom meg a kereskedésben!
Személy szerint a minőségről beszélek, nem az árról. Ha az ár lenne a lényeg, akkor a 4e Ft/5 literes 10W40-es olajat vinném a sufni boltból.

de ha Nagycitrom autójába a 0W-20 van ajánlva, akkor feltételezem, hogy benzines.
Az avatar alatt ott van  ;)

Nem minősíteni kívánt hasonlat volt, hanem az Eurocare - hozott olaj egyszerű definíciója. Ha valaki kíván élni egy akcióval, akkor el kell fogadnia a feltételeket. Ennyit volt hivatott elmagyarázni, nem is kívánom tovább rágni ezt a csontot.

Nem tudom miből vontad le, hogy a márkaszervizben nem tudják, hogy milyen olaj kell? Ez egy rosszindulatú megjegyzés, és tényleg nem szeretnék ebbe az irányba menni. Az a célom, hogy a félreértések elkerülésével tudjunk eszmét cserélni, és szeretném kizárni a vakvágányokat.
Vannak olajok, amelyek lefedik a gyári előírásokat, benne vannak a felsorolásokban, és több modellhez is megfelelnek. Nyilván ezeket célszerű tartani, és használni. Ez nem zárja ki, hogy a tulajdonos kívánságára akár a 0W-20-as olajat használjuk, de az ára miatt (7400.-Ft/L) nem is igen van rá igény. Nem gondolnám, hogy bárkinek is a kívánsága ellenére másféle olajat öntöttünk volna az autójába, de ha van ilyen, akkor kérem jelezze!
Miután többen többféle témában írt, ezért én is csak általánosságban tudom azt megválaszolni, kérlek nem vedd személyeskedésnek, de hidd el, hogy ahány ügyfél, annyi fél motiváció.
Amennyiben egy konkrét dolog történt, és azt autótípussal megjelölve megírod, úgy természetesen tudok arra reagálni.
Te személy szerint a minőségről beszélsz, van aki pedig az árról, egyébként ezeknek nem kellene feltétlenül külön járniuk. Legalábbis ez lenne a célunk.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán