Nekem eddig a Shell Prémium dízele jött be a legjobban. De hogy ezek nem fogják megoldani a porlasztó kopását/eltömődését, az tuti. Minimum ultrahangos tisztítás szerintem. Akkor lehet ellenőrizni a befecs képet, mennyiséget, porlasztás minőségét...
Amúgy azt hogy érted, hogy a "porlasztók csörögnek"?
Egy oldallal ezelőtt írtam, de úgy csörög hogy Olaj NEM fogy, (SEMENNYISEM 10ekm alatt,) alapjáraton minden szép és csöndes, fordulaton jelentkezik olyan 1400tól, és mikor a turbo megérkezne 1800tól csörög mint állat. Turbót csak gázelvétel után hallom, mikor lefütyül. Egyébként harmatosabban gyorsul mint anno. Kisebb a nyomaték érzésre. EGR-t már 2x is tisztítottam, nem is igazán volt koszos, így az is tuti jó!
Reméli a szerelő ÉNIS!, hogy a tisztító folyadék kitisztítja! 1 tank és megmondom! Ha nem, hát akkor jöhet a kiszerelés, tisztítás, felújítás, vagy csere, beállítás, ésatöbbi!
Csak shellt tankoltam bele, hát ez van!