Nehezebb, mert úgymond "anyagból" van.
Nekünk annó 3 db T22-es is volt, utána ég és föld volt a különbség T25-be átülni. Már az ajtó súlyán érezted, és azt elég volt megpöccinteni, és becsukódott (jobban mondva puffant egy halkat), míg a T22-essel ez a művelet csak azt eredményezte, hogy újra ki kellett nyitni a félig bezárult ajtót, majd erősebben becsukni. A biztonság, a +légzsákok és egyéb kényelmi kütyük, erre mondtam, hogy óriási volt az ugrás, míg egy T25-T27-es esetében már a tesztvezetés után azt kérdeztem magamtól, hogy na itt mi volt most akkor az előrelépés, miért is kellene egyáltalán elgondolkodn iazon, hogy autót cseréljünk?
A 2.4-es motor nem volt T22-esben, ahogy már a T27-esben sem, ha nem vagy ellensége a kényelmes automata váltónak (ami ráadásul 5 sebességes), akkor az a motor is egy jó megoldás lehet. Sokan kerülik, mert nem ismerik, és állítólag a gatyádat is leeszi.
Akinek meg van, az meg nem akar szabadulni tőle.
És hidd el, mindig lesz benne elegendő erőtartalék, 219e km alatt még sosem kellett 1 előzést sem megszakítanom azért, mert kevés lett volna a kocsi ereje hozzá.
Szerintem ha eldurvul az olajfogyasztás, akkor a tulajok nagy része azért már felkeres egy szervizt - ahol remélhetőleg hozzáértéssel szakszerűen meg tudják gyűrűzni a motort, és többet nem lesz baj vele. Vagy rosszabb esetben nyomott áron eladja (nepper lehet bepróbálkozik vele, és eltitkolja a fogyasztást, de mivel eléggé köztudott ez a probléma, így nehéz elsumákolni azt).