Azért írom, mert nagyon nagypapás, 3x körbeautóznak mire megindul.
Az 1.4 szívóbenzin corolla meg akart ölni miután átültem bele, az iszonyatosan megy, ez meg a kis testtel lomha.
Viszont azonos motorhanggal ez gyorsul jobban
csendes kis jószág.
Lehet vele _viszonylag_ dinamikusan is indulni lámpától, vannak pillanatai, de az is lehet hogy csak a koromfüst miatt maradnak le
A tied vgt-s biztosan jobban szedi a lábát, nincs benne az a 3-4 másodperces turbolyuk.
Vagy másképp a benzines feltépi az aszfaltot, füstöli a gumit, ezzel meg talán(?) sikerült már kiforgatni, de nem volt hangja, úgyhogy nem 100%. Amiben verhetetlen hogy még nem sikerült 1.ben lefulladni vele, csak ha véletlen 3.ban marad, de akkor is szépen elindul, csak amikor megvan a sebesség leszállok a kuplungról és akkor azonnal megáll.
Ez az akku probléma nem a hájbrideknél valós hanem az elektromos kocsiknál, ezért is nem gyárt a toyota...
Leaf (régi) 120.000 km=100km x 1200 ciklus=kampec(elhasználódás), 12 év normál éghajlaton km nélkül is: kampec (öregedés) el lehet képzelni hogy a kettő kombinálva hová vezet amikor a hatótáv új korában is para...
A Cadmiumos akkunál a öregedés nem probléma, a ciklusszám pedig programozás kérdése, be lehet lőni az optimumot a takarékosság és az akkukímélés között. Prius 4 is Cadmiumos még?
Nem tudom miért írod hogy lusta a diesel (én a Jazzhez tudom hasonlítani) sehol nincs a kis dieselhez sem (pedig az enyém nagy batár hasonló méretű motorral) De papirforma szerint sincs sehol a benzines, a diesel sokkal nyomatékosabb,így jobban gyorsul.