Sziasztok!
Szeretném megosztani veletek egy tegnapi próbakör élményét.
Megnéztem, kipróbáltam és nagyon jó volt vezetni! Az én XLi-m sosem volt ilyen zajtalan. Komfortos, csendes a futóműve, nem kopog, kapcsolók érzetre, mint az újak...az én szedánomhoz képest. Semmi korrózió a szélvédőnél, motorháztetőn, tetőn, elülső elemeken.Persze a hátsó kerékívnél és jobb ajtó alján van egy kis felületi rozsda, szerintem még stabilizálható. Hát igen bal hátsó futómű bekötési pont itt is korrodált, jobb oldalon még kevésbé.
Az albumba feltöltöttem képeket:
https://photos.app.goo.gl/WESGjveceZgZVz9P94 hónapja csak áll az utcán, én voltam eddig az egyetlen érdeklődő, volt rajta sok pókháló és falevél, por.
Tiszta kipufogóvég, jó hang, dinamikus gyorsulás, nem húz el, stb.
Viszont sajnos én szóltam a tulajdonosnak, hogy üres a kiegyenlítő tartály. Gyorsan vett bele desztillált vizett., eh...
A 15km-es próbaút után megnéztem a szintet, valamennyit visszaszivott, mondjuk fél decit szóval ennyi hiányzott... Lecsavartam a hűtősapkát. Hát elég habos, csúnya shake volt. A belógó csövön mintha barna vízkő lett volna, ami aztán a folyadékban feloldódott. A váltóház is elég olajsaras, az olajleeresztőnél sem száraz..
Mondjuk nem volt büdös, nem buborékolt a tartályban és a felső hűtőcső sem volt kemény.
Júniusban volt szervizben olaj, szűrők, gyertya cseréje és hűtőrendszer átmosáson. Mondták, hogy menni kellene többet az autóval és aztán megint tisztítani a rendszert. Mivel a tulajdonos beteg, azóta csak 300km-et vezette. Többek között ezért is adná el. Befektetésnek vette és a fiának, aki viszont még nem vezethet. Az első tulajdonost is fel lehetne keresni, megvan a neve...
Nem tudom mennyire kell ettől félnem, sok-sok átmosás, esetleg hűtőradiátor csere is esélyes megoldás lenne...hengerfejes Carinám már volt, nem szeretnék megint ilyet 🙂
Valahogy meg kellene egyeznem vele, hogy csináltassa meg és ha valóban a motor rendben, akkor érdekel, szerintem olyan 700 ezer körüli valutáért meg tudnám venni...
Ez Csehországban regisztrált autó. Az első tulajdonos ebben az évben adta le egy Toyota kereskedésben, innen vásárolta meg a második tulajdonos (aki pontosan egy napon született velem) harmadik autónak. Szereti a japán technikát, volt Civicje, egyébként buszsofőr volt a betegsége előtt.
A csomagtér ajtót megnyomták és elől is volt valami kisebb koccanás, a jobb első lámpa kis műanyagján látni, de egyébként tart, illetve a jobb első elem kicsit az ajtó ívénél beljebb áll. Nekem is hajlott volt ez a lemez, sok év után egy vékony deszkával hajlítottam vissza, ez sem vészes.
Szép a belseje, a deréktámasz karja hiányzik. Hátul valóban szűkösebb a fejtér, mint a szedánban.
Vajon mit tanácsoltok majd?
Lehetséges következő tesztáldozatom egy GLi 2.0 1996-os (sunset motor?) harmadik tulajdonos, vezetett szervízkönyv, 209 ezer km, garázsban tartott lpg-s, vonóhorogos szedán bordó metál
Üdvözlet
Balázs