Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2304487 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #8760 Dátum: 2013.09.03 21:16:13 »
Miért? Clemi 2005ös corollájában gyárilag mi van, ha nem SLLC? Továbbá mi bír 160ezret a gyárilag betöltött SLLC-n kívül, és ugye direkt így kérdezte, hogy letelt a 160ezer km.... vagy mire gondolsz? elnézést de képtelen vagyok kitalálni..  :flowers:
Bocsi, a nem túl jó megfogalmazásom miatt félre érthetted. Tehát SLLC-n kívül mást nem raknék bele, természetesen. Biztosan vannak még ezen kívül jó minőségű hűtőfolyadékok, de mivel mindenképpen keveredni fog, talán célszerűbb maradni az SLLC-nél.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #8761 Dátum: 2013.09.03 21:25:34 »
autoteka2000.hu
Én tőlük vettem tavasszal, talán 4000 Ft volt, 5 literes kannában. Hívd fel őket, be tudják szerezni. Én nem SLLC-t nem raknék bele, a keveredés miatt.

Miért? Clemi 2005ös corollájában gyárilag mi van, ha nem SLLC? Továbbá mi bír 160ezret a gyárilag betöltött SLLC-n kívül, és ugye direkt így kérdezte, hogy letelt a 160ezer km.... vagy mire gondolsz? elnézést de képtelen vagyok kitalálni..  :flowers:

Engem is megtévesztett a dupla tagadás  :)

Amúgy meg az Eneos is bír 150 ezret, akkor 160-nál sem lehetne akkora baja

De nyilván a gyári a legjobb, ahogy írjátok.
Nekem meg az Eneos volt a legoptimálisabb a kocsi előéletét figyelembe véve.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Szerviz
« Válasz #8762 Dátum: 2013.09.03 22:09:55 »
Bocsi, a nem túl jó megfogalmazásom miatt félre érthetted. Tehát SLLC-n kívül mást nem raknék bele, természetesen. Biztosan vannak még ezen kívül jó minőségű hűtőfolyadékok, de mivel mindenképpen keveredni fog, talán célszerűbb maradni az SLLC-nél.
áááá leesett... mondjuk egy kötőjel segített volna:))) de teljesen egyetértek!  :sorcerer:

Clemi

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 100
Re:Szerviz
« Válasz #8763 Dátum: 2013.09.03 22:20:42 »
Kezdek okosodni, de mielőtt berongyolok a Toyota szervíz alkatrész boltjába egy gyári fagyálló adagért (tudja valaki egyébként mennyiért adják?) azért azt mindenképpen jó lenne tudni, hogy ez a bór (borat) meg mindenféle egyéb mentesség hol van leírva, mert sehol nem találtam ilyen infót. Ami biztos, hogy nekem gyakorlatilag a szomszédban van az Autoteka2000 szentendrén, vagyis közelebb, mint az olajwebshop.hu üzlete, viszont arról nem nagyon esett szó, hogy amit ott találtam http://www.olajwebshop.hu/termek-Alu%20Protect%20Mix%2036%20Fagy%C3%A1ll%C3%B3%20-%20G12%20(-36%C2%B0C)/1037/ Alu Protect Mix 36 Fagyálló - G12 az végül is jó a Toyotákba, vagy nem jó. Annál is írnak mindenféle jóságot, meg mentességet, az ára is egész barátságos, és ez is és az Eneos fagyálló is a VW G012 szabványnak megfelelő, legalábbis a leírás szerint. Ezek alapján ott tartok, hogy bármilyen G12-es fagyálló mehet a rendszerbe a megfelelő hígítás után. Persze ha normális áron van, akkor legszívesebben a Toyota SLLC-t tenném bele, mivel most is az van a rendszerben, és pontosan tudom, hogy maradék nélkül nem lehet a rendszert kiüríteni, és ha két különféle folyadék keveredik, abból bármi kisülhet.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Szerviz
« Válasz #8764 Dátum: 2013.09.03 22:24:15 »
Sziasztok!

Elérkeztem a 160e km-hez, és itt az ideje lecserélnem a Fagyállót a rendszerben. A gondom az, hogy hiába keresek kutatok, sehol nem találok egyértelmű lelőhelyet Toyota SLLC hűtőfolyadékhoz. A kézikönyv mindössze annyit ír, hogy "ethylene–glycol" alapú, és az aluminium korrózió védelmét biztosító legyen. Ezek alapján a G12-es rózsaszín fagyállót bele tehetem vajon? Például ezt találtam : http://www.olajwebshop.hu/termek-Alu%20Protect%20Mix%2036%20Fagy%C3%A1ll%C3%B3%20-%20G12%20(-36%C2%B0C)/1037/
Szakál Metálban akciósan kb 800ft egy liter Eneos fagyálló. Szinte 100%, hogy ez van benne gyárilag is a márkaszervizes szerelők szerint.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #8765 Dátum: 2013.09.03 23:11:54 »
Kezdek okosodni, de mielőtt berongyolok a Toyota szervíz alkatrész boltjába egy gyári fagyálló adagért (tudja valaki egyébként mennyiért adják?) azért azt mindenképpen jó lenne tudni, hogy ez a bór (borat) meg mindenféle egyéb mentesség hol van leírva, mert sehol nem találtam ilyen infót. Ami biztos, hogy nekem gyakorlatilag a szomszédban van az Autoteka2000 szentendrén, vagyis közelebb, mint az olajwebshop.hu üzlete, viszont arról nem nagyon esett szó, hogy amit ott találtam http://www.olajwebshop.hu/termek-Alu%20Protect%20Mix%2036%20Fagy%C3%A1ll%C3%B3%20-%20G12%20(-36%C2%B0C)/1037/ Alu Protect Mix 36 Fagyálló - G12 az végül is jó a Toyotákba, vagy nem jó. Annál is írnak mindenféle jóságot, meg mentességet, az ára is egész barátságos, és ez is és az Eneos fagyálló is a VW G012 szabványnak megfelelő, legalábbis a leírás szerint. Ezek alapján ott tartok, hogy bármilyen G12-es fagyálló mehet a rendszerbe a megfelelő hígítás után. Persze ha normális áron van, akkor legszívesebben a Toyota SLLC-t tenném bele, mivel most is az van a rendszerben, és pontosan tudom, hogy maradék nélkül nem lehet a rendszert kiüríteni, és ha két különféle folyadék keveredik, abból bármi kisülhet.
Mondjuk itt, ha ennyi elég.
Szerintem menj be / telefonálj be mindenhová, tudd meg az árakat.
1 liter piros Eneos 5év/150.000km csereperiódussal 889Ft/liter a Szakálmetálnál. Nem olyan drága.
X éve meg most szerintem a gyári cucc sem teljesen azonos, de biztos erre figyelnek.
Különben pedig sok folyadék nem maradhat az előzőből, Carinán még a blokkból is le lehet engedni egy külön csavarnál. Nézd meg, a tiéden hogyan kell. Ami ezek után is benne marad, már nem okozhatna gondot, de egy töltés ioncserélt vízzel átöblítve semmi problémát nem fog jelenteni, csak az  plusz macera, meg a visszamaradt víz rontja a fagyállót, ha esetleg valaki ennyire érzékenyen kezeli a témát  :1eye:

Aztán lehet dönteni  ;)

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #8766 Dátum: 2013.09.04 07:33:02 »
. Ami biztos, hogy nekem gyakorlatilag a szomszédban van az Autoteka2000 szentendrén, ból bármi kisülhet.
Hívd fel őket, és kifejezetten SLLC-t kérj.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #8767 Dátum: 2013.09.04 09:04:34 »
Mondjuk itt, ha ennyi elég.
Szerintem menj be / telefonálj be mindenhová, tudd meg az árakat.
1 liter piros Eneos 5év/150.000km csereperiódussal 889Ft/liter a Szakálmetálnál. Nem olyan drága.
X éve meg most szerintem a gyári cucc sem teljesen azonos, de biztos erre figyelnek.
Különben pedig sok folyadék nem maradhat az előzőből, Carinán még a blokkból is le lehet engedni egy külön csavarnál. Nézd meg, a tiéden hogyan kell. Ami ezek után is benne marad, már nem okozhatna gondot, de egy töltés ioncserélt vízzel átöblítve semmi problémát nem fog jelenteni, csak az  plusz macera, meg a visszamaradt víz rontja a fagyállót, ha esetleg valaki ennyire érzékenyen kezeli a témát  :1eye:

Aztán lehet dönteni  ;)

Az enyémben valami zöld volt, ezért én is átöblítettem desztvízzel a rendszert. De am nem hiszem hogy gondot okozna a keveredés, olyan nagy különbségek nincsenek a fagyállók közt, meg gondolom tervezéskor is figyelembe veszik ezt(mármint a vegyészek :) )
A visszamaradt víz meg nem gond, ha az ember maga keveri. Én töményet vettem, és én kevertem, töményebbre, figyelemeb véve a bentmaradt vizet :)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #8768 Dátum: 2013.09.04 10:14:15 »
Az enyémben valami zöld volt, ezért én is átöblítettem desztvízzel a rendszert. De am nem hiszem hogy gondot okozna a keveredés, olyan nagy különbségek nincsenek a fagyállók közt, meg gondolom tervezéskor is figyelembe veszik ezt(mármint a vegyészek :) )
A visszamaradt víz meg nem gond, ha az ember maga keveri. Én töményet vettem, és én kevertem, töményebbre, figyelemeb véve a bentmaradt vizet :)

Amikor megvettem, az enyémben is zöld volt, a hűtőben nem látszott a folyadék, fogalmam sincs, mikor cserélhették... akár a gyári is lehetett  :ph34r:
Akkor kapott alus hűtőfolyadékot, otthon kevertem be. Öblítést akkor nem csináltam, habzott, mint atom  :wacko:
Ezután dobta el magát a termosztát, meg repedt el a hűtő (nem emiatt), akkor újra lecseréltem ugyanolyan folyadékra.

Tavaly nyáron meg leengedtem, öblítettem, megkapta az Eneost. Nem habzott, és azóta gond nélkül megy hála Istennek  :yes:

Bazinga

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Szerviz
« Válasz #8769 Dátum: 2013.09.04 12:15:19 »
Lassan olajat kell tennem kocsiba és gondoltam kipróbálom ezt a motul olajat most, csak azt nem tudom eldönteni melyik típus kellene azok közül. X-cess, x-clean, clean+, stb...
Melyikre kellene rámennem? Ezek között kicsit elvesztem. TS-be lesz a lötty.

lehi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #8770 Dátum: 2013.09.04 18:22:15 »
Helló-halló!

2007.02. Auris 1.4D-4D-ben mennyi az első illetve a hátsó féktárcsa minimális vastagsága, azaz mi az a minimum, ameddig szabályozni lehet?

Üdv,
Lehi

konyuli

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:Szerviz
« Válasz #8771 Dátum: 2013.09.04 19:51:46 »
Helló-halló!

2007.02. Auris 1.4D-4D-ben mennyi az első illetve a hátsó féktárcsa minimális vastagsága, azaz mi az a minimum, ameddig szabályozni lehet?

Üdv,
Lehi

Elől 24mm -re emlékszem, hátsót nem nagyon szabályozzuk, ott 9mm rémlik.

Jagusz01

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Szerviz
« Válasz #8772 Dátum: 2013.09.04 20:35:06 »
Sziasztok!

2005 Toyota 1.4 VVT-i motorba, 160ezer km-nél melyik olaj a legjobb választás?
Eddig ha jól tudom 5w40 szokott benne lenni, és a Shelltől.
Tudtok valami ajánlani?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #8773 Dátum: 2013.09.04 20:49:50 »
5w30 eneos,lm,mobil1
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #8774 Dátum: 2013.09.04 20:58:34 »
Mondjuk itt, ha ennyi elég.
Szerintem menj be / telefonálj be mindenhová, tudd meg az árakat.
1 liter piros Eneos 5év/150.000km csereperiódussal 889Ft/liter a Szakálmetálnál. Nem olyan drága.
X éve meg most szerintem a gyári cucc sem teljesen azonos, de biztos erre figyelnek.
Különben pedig sok folyadék nem maradhat az előzőből, Carinán még a blokkból is le lehet engedni egy külön csavarnál. Nézd meg, a tiéden hogyan kell. Ami ezek után is benne marad, már nem okozhatna gondot, de egy töltés ioncserélt vízzel átöblítve semmi problémát nem fog jelenteni, csak az  plusz macera, meg a visszamaradt víz rontja a fagyállót, ha esetleg valaki ennyire érzékenyen kezeli a témát  :1eye:

Aztán lehet dönteni  ;)

Súr, hogy lehet! A sarkangyalokat?? :) :szemez: :)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu