Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2304598 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #7050 Dátum: 2012.06.20 14:32:29 »
Én ezt kiegészíteném:
3 dolog okozhatja:
a.: Csúszka, de ez inkább szorulást okozz és sajnos szokott gond lenni velük.
b.: Mint felettem is írták, betéttel...rossz minőség vagy szorulás a füleknél, de lerakodott por, kosz is lehet.
c.: Féktárcsa beleér a porvédő lemezbe a kézifék résznél. A tárcsán belül dob fékkel van megoldva a kézifék.
A tárcsa elrozsdásodik, is bele ér a pereme a lemezbe. (corolláknál és avensisoknál is előfordul)
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #7051 Dátum: 2012.06.20 14:36:41 »
c.: Féktárcsa beleér a porvédő lemezbe a kézifék résznél. A tárcsán belül dob fékkel van megoldva a kézifék.

2007-es Corolláról van szó, azon már nem tárcsán belüli dobfékkel van megoldva a kézifék, ahogy az Aurison sem.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #7052 Dátum: 2012.06.20 14:58:29 »
Lehet, hogy benéztem. De 2007-ben volt model váltás...legyen a mentségemre írva :D
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

sinick

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Szerviz
« Válasz #7053 Dátum: 2012.06.20 21:57:39 »
Szerintem inkább itt van ez jobb helyen...

Amúgy nem lehet, hogy nálad is csak a csúszkák vannak berohadva?
Ha meg cserélni kell, és van még garanciád, akkor szerintem az összes márkaszervizben meg kell csinálják garanciában.

@gomzol:

Ok, igazad van, itt talán jobb helyen van.

Garanciám van. Ha valóban az általatok leírt hiba áll fent, akkor félek, hogy nem javítják garanciálisan. Két márkaszervízben is voltam, "menjünk egy kört" teszt után az egyikben helyből elhajtottak, a másikban (ahol más okból kerékcsapágyat cseréltek) legalább felemelték az autót, megforgatták és azt mondták, hogy "ez sajnos ilyen, ilyen a fék". Itt a topikban esetleg privátban várnék egy-egy jobb márkaszervízre tippeket.

@ TZoli, Yautja:

Köszönöm a hozzászólásotokat. Egy ilyen Ferodo csere kb. mennyibe kerülne?

Köszönettel: sinick

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #7054 Dátum: 2012.06.20 22:17:49 »
Egy ilyen Ferodo csere kb. mennyibe kerülne?
Köszönettel: sinick

Holnapra mondok árat, betétre és cserére is. Privátban átküldöm majd.
Ki tudom cserélni, házilag ne is állj neki, mert célszerszám szükséges, a munkahenger baloldalon jobbmenetes, jobboldalon pedig balmenetes.

diduka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 130
Re:Szerviz
« Válasz #7055 Dátum: 2012.06.21 18:24:16 »
Csoda történt!!!

Kész lett az autóm, a Toyota Mayernél,,, a munkafelvevő közbenjárására, és a Tulajdonos jóindulatának köszönhetően NEM KELLETT FIZETNEM SEMMIT!!!!!!!!!!! Kaptam új klímakompresszort!!!! Nem akartam elhinni, csillagos 10-es . Idáig is ide hordtam, de ezentúl is ide fogom hordani, sőt mindenkinek Őket fogom javasolni,,,
VIN NUMBER: JT..........................
2007. E 15 1.4 D-4D Luna

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7056 Dátum: 2012.06.21 22:52:04 »
Mindig is mondom, hogy Toyota Mayer a legnagyobb király márkaszervíz!  :clap:
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

diduka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 130
Re:Szerviz
« Válasz #7057 Dátum: 2012.06.22 15:37:53 »
 :yes: :yes: :yes: :yes:
VIN NUMBER: JT..........................
2007. E 15 1.4 D-4D Luna

Hege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 119
  • 1.4D-4D 2007
Re:Szerviz
« Válasz #7058 Dátum: 2012.06.24 13:32:32 »
Osztom én is a pozitív véleményt, nekem is nagyon segítőkészek voltak mindig is és nem akartak lehúzni sosem.
CSILLAGOS ÖTÖS!!! :clap:

istvanf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 172
Re:Szerviz
« Válasz #7059 Dátum: 2012.07.02 14:19:02 »
Múlt heti nagybevásárló körút során valamelyik parkolóban egy barom benyomta a bal hátsó sárvédő elemet az Aurison... persze csak hétvégén vettük észre, ott helyben nem is. Nem vészes, egy féltenyérnyi benyomódás, de sajnos lepattogzott a festék egy 2x2 centis területen. A szervizek egységesen 60k körüli javítási összeget mondtak rá fényezéssel együtt. A kérdés, hogy ezt meddig lehet húzni szerintetek? Egyszerűen most nem tudjuk kifizetni a javítás költségét, de azt sem szeretném, hogy elkezdjen rozsdásodni az az elem, mire javíttatjuk. Van esetleg valami praktika, amivel kitolható a javítás ideje 2-3 hónapot?

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7060 Dátum: 2012.07.02 14:22:42 »
Szerintem alapvetően no para. Ezek már olyan felületkezelést kapnak, hogy ha nem tolod vele végig a telet, akkor nem lesz vele gond. Ezek galvanizált lemezek.
Ha nagyon zavar, akkor vegyél javítófestéket és pöttyözd be.
A családban volt olyan eset, hogy októberben lehúzta az H Astra küszöbét (úgy rendesen, lement a festék), tavasszal meg megcsináltatva és nem kezdett el rozsdásodni.

Ha van Cascod, akkor meg fizesse a biztosító.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:Szerviz
« Válasz #7061 Dátum: 2012.07.04 20:10:44 »
Sziasztok!

A 2006-os 1.4 d4d-es corimban 2004-es Delphi akkumulátor van.
-Másnak is tapasztalható,vagy esetleg az enyémet vki kicserélte?
-Egyáltalán szereltek corollákat DELPHI akkumulátorokkal?

-Lehet-e ezeket az elvileg gondozásmentes akksikat utántölteni desztilállt vízzel,vagy többet ártok vele.
Ugyanis ebben a nagy melegben jobban kipárolog belőlük a folyadék.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Szerviz
« Válasz #7062 Dátum: 2012.07.05 00:42:40 »
Az én Corollàmban is pont ilyen Delphi akksi volt, 7 évig birta vele... Az enyémet egyàltalàn nem lehetett utàntölteni, sehol sem volt egy nyithato fedél sem rajta...
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

Késő Róbert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 486
Re:Szerviz
« Válasz #7063 Dátum: 2012.07.05 00:58:00 »
Ebbe a témába most eléggé belemerültem, az az akku mely nyitható, valószínű gondozás szegény(ma már nem igen csinálnak natúrt amit 2-4 hetente töltögetni kéne), fél-egy évente ajánlott pótolni a vizet, természetesen desztillált vízzel. Ma beszereztem egy multimétert, ez a 24 órás projekt: egy félig kifingott EXIDE (12.54v ad le) 74Ahs 2006os akkut szeretnék helyrehozni, eltenni tartalékba (bár így is kiszolgált a cseréjig, hogy nem piszkáltam), a cél a 13-14V elérése töltéssel és víz pótlásával :D

Ja és a Toyota márkaszerviz MOST!(mivel szállítja az passz, csak gondolom ha van saját márka akkor azt rakja bele) gyári Toyota akkut rak bele. Valószínű kicserélték, de ne aggódj, az se különb a többinél, nekem másfél év után megfingott (cella zárlatos lett, se kép se hang), gariba cserélték, addig használtam az exidét, amit két éve télen dobtam ki az előző gépemből, azóta kint ácsorgott az erkélyen fagyban, kánikulában, beraktam és indított... nem pöccre, de beindította :D Szóval attól hogy nem túl neves nem garantáltan szar...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.05 01:23:35 írta Késő Róbert »

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Szerviz
« Válasz #7064 Dátum: 2012.07.05 02:14:11 »
Szerintem a Delphi akku akkortàjt (2004 környékén) eredeti gyàri akkunak szàmitott a Corollàkban, mert az enyémben az eredeti kod is rà volt irva: 28800 - 0N030, ami a toyodij-en is szerepel.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos