Ebbe a témába most eléggé belemerültem, az az akku mely nyitható, valószínű gondozás szegény(ma már nem igen csinálnak natúrt amit 2-4 hetente töltögetni kéne), fél-egy évente ajánlott pótolni a vizet, természetesen desztillált vízzel. Ma beszereztem egy multimétert, ez a 24 órás projekt: egy félig kifingott EXIDE (12.54v ad le) 74Ahs 2006os akkut szeretnék helyrehozni, eltenni tartalékba (bár így is kiszolgált a cseréjig, hogy nem piszkáltam), a cél a 13-14V elérése töltéssel és víz pótlásával
Ja és a Toyota márkaszerviz MOST!(mivel szállítja az passz, csak gondolom ha van saját márka akkor azt rakja bele)
gyári Toyota akkut rak bele. Valószínű kicserélték, de ne aggódj, az se különb a többinél, nekem másfél év után megfingott (cella zárlatos lett, se kép se hang), gariba cserélték, addig használtam az exidét, amit két éve télen dobtam ki az előző gépemből, azóta kint ácsorgott az erkélyen fagyban, kánikulában, beraktam és indított... nem pöccre, de beindította
Szóval attól hogy nem túl neves nem garantáltan szar...