Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2304487 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #5370 Dátum: 2011.05.17 15:43:33 »
A kaposvári szervizzel nagyon jók a tapasztalatok. :)
         

krampus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re: Szerviz
« Válasz #5371 Dátum: 2011.05.17 15:55:09 »
A kaposvári szervizzel nagyon jók a tapasztalatok. :)
Ez tetszik és köszönöm, már mint, hogy ilyen hamar kaptam egy javaslatot!

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #5372 Dátum: 2011.05.17 16:01:24 »
A Mayernek is van Székesfehérérváron szervíze, az is jó lehet.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #5373 Dátum: 2011.05.17 17:38:47 »
Mindenki annyira nyomja ezt a gates szijat. Nekem amikor kicserélték az autóban a vízpumpát, akkor ugye cserélték a szijat is. És ami kijött belőle az egy Mitsubitshi márkájú szíj volt, ezt tette tehát vele a márkaszervíz korábban.

A Mitsubishi az a gyári. Ill. gyári beszállító még a Gates és a Bando.
Xanyi

dalatt

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 82
Re: Szerviz
« Válasz #5374 Dátum: 2011.05.17 19:05:53 »
A kaposvári szervizzel nagyon jók a tapasztalatok. :)
Ez tetszik és köszönöm, már mint, hogy ilyen hamar kaptam egy javaslatot!

Még egy pont a kaposvári szerviznek. Elvittem hozzájuk az autót hogy hallgassák meg a hangját, két különböző nap kijött a szerelő és egyik munkafelvevő átnézni, elmondták mit csináljak, mi a javaslatuk és nem kértek érte egy fillért sem pedig kb 1 órájukat lefoglaltam.
2002 Corolla 1.6 vvt-i E12

gyulagy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 112
Re: Szerviz
« Válasz #5375 Dátum: 2011.05.20 13:03:11 »
Sziasztok!
2010 novemberében vásároltam 5-30 mobil1 olajat.(5 liter)
Sajna már felhasználni nem tudom záros határidőn belül, originál, a számla is megvan róla 8000 Ft-ért ha valakit érdekel.
zegény vagyok

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Szerviz
« Válasz #5376 Dátum: 2011.05.20 13:40:58 »
Sziasztok!
2010 novemberében vásároltam 5-30 mobil1 olajat.(5 liter)
Sajna már felhasználni nem tudom záros határidőn belül, originál, a számla is megvan róla 8000 Ft-ért ha valakit érdekel.
szia!
konkrétan milyen olaj?
mobil1 esp formula 5w30 érdekel :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

gyulagy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 112
Re: Szerviz
« Válasz #5377 Dátum: 2011.05.20 17:41:29 »
Sziasztok!
2010 novemberében vásároltam 5-30 mobil1 olajat.(5 liter)
Sajna már felhasználni nem tudom záros határidőn belül, originál, a számla is megvan róla 8000 Ft-ért ha valakit érdekel.
szia!
konkrétan milyen olaj?
mobil1 esp formula 5w30 érdekel :)
Pontosan
Budapest 22 ker
zegény vagyok

TZoli

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #5378 Dátum: 2011.05.20 17:49:00 »
Volt a héten nálam egy E11-es Corolla 4E-FE motorral, vezérlés oldalon folyt belőle az olaj brutál módon, 1 perc alapjárati járás után tenyéri olajflekk volt a földön. Kocsiban 370.000km.
Csápos emelőn felemelve is járattam hogy jobban lássam hol jelenik meg az olaj egy kis törlés után, orrán-száján jött.

Lebontottam a vezérlés burkolatokat, ilyen faxán nézett ki:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a888yv8tcpfagbiglegg.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=kf3a3hwmy24z5ldqvt6u.jpg

Itt pöcsölésnek helye nem volt, vezérműtengely szimering, főtengely szimering, olajpumpa szimering,olajteknő tömítés (ennél a motornál az sem egyszerű), és levettem a komplett olajpumpát, az alatt is van egy O gyűrű. Az összes szimering és O gyűrű meg volt keményedve mint az állat, már semmi rugalmassága nem volt.
Vezérműtengely szimering:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=wh19lh5bpcbnyeubat7i.jpg

Olajpumpa és maga a fedél levéve:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=afei7ad9j5ts7tuk0usx.jpg

Ez az O gyűrű tömít a blokk és a fedél között (plusz körbe paszta a fedél széleinél):
http://www.kephost.com/view3.php?filename=8wfihyng6copitc6crhb.jpg

Maga az olajpumpa:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=ohlqop9s349b7laif3t9.jpg

Pumpa és fedél vissza, bele az új főtengely és olajpumpa szimering:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=d6wwu6766gqep2l1xyad.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=w4d5665ux2bq7834bac0.jpg

Végül új vezérlés fel:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=rtc70ypav06pp2eei6tp.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=tub54z5ke7d56ywgjlc1.jpg

Tegnap, meg ma autóztam vele, csont szárazság van mindenhol. Elvoltam vele jódarabig, a sok takarítás-mosás már az agyamra ment, tiszta gané volt minden.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Szerviz
« Válasz #5379 Dátum: 2011.05.20 18:19:36 »


Pontosan
Budapest 22 ker

ha nem tul öreg, azaz 2010es gyártásu, akkor érdekel ............ viszont valahogy lekéne juttatni szegedre :hmmmm:
ha posta nem haladja meg a 2000ft-ot akkor ugy is jöhet, belefér a keretbe.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #5380 Dátum: 2011.05.21 20:36:58 »
Volt a héten nálam egy E11-es Corolla 4E-FE motorral...
Mitől lehetett ennyire ki a bele szegénynek? Milyen olaj volt benne? Mennyibe fájt ez a "gondos" tulajnak (akár priviben is)?
         

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #5381 Dátum: 2011.05.21 20:55:57 »
Volt a héten nálam egy E11-es Corolla 4E-FE motorral...
Mitől lehetett ennyire ki a bele szegénynek? Milyen olaj volt benne? Mennyibe fájt ez a "gondos" tulajnak (akár priviben is)?

A 370 ezer km és az idő sem tesz jót a szimeringeknek. Annyira nem volt annak ki a bele, valószínüleg csak egy db szimering engedte az olajat (általában a vezérműtengelyé szokott leghamarabb), viszont a többi is ugyanannyit futott már, így ha már az a környék meg van bontva, érdemes mindet cserélni, ahogy TZoli is csinálta!
Xanyi

Turulmadar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re: Szerviz
« Válasz #5382 Dátum: 2011.05.22 20:01:28 »
Sziasztok!
Skacok,ha megy a klímám néha mikor gázt adok csörgés hallatszik a motorból.Mi lehet ez??Mintha szelephang lenne.Ha nincs bekapcsolva a klíma ilyen hangot soha sem hallottam.
E11.Corolla.1.4 vvti.2001.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #5383 Dátum: 2011.05.24 09:25:53 »
Idézet
Üdv, kedves Topiclakók!

Egy ismerősöm nevében érdeklődnék. 16 éves, 1.3-as Corollája van, makrancosan visszatérő hibával. Lassításkor néha leáll a motor. Újraindítható, de nagyon bosszantó a dolog. Egy budaörsi független szervizben már próbálták elhárítani a hibát, de nem akadtak a nyomára.
1. Van-e ötletetek, hogy mi lehet (hátha ismert hiba?)
2. Van-e Budapesten vagy a közelében megbízható, független Toyota-guru, akit ajánlanátok, hogy elvigyük hozzá?

Előre is köszi a válaszokat!
Üdv:
Zsolt
         

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #5384 Dátum: 2011.05.24 09:42:42 »
Az a baj, hogy 1.000 millio dolog okozhat ilyen jellegu problemat. Nekem elso korben a fojtoszelephaz jut eszembe, ahol el van dugulva a koromtol minden, ezert ingadozik az alapjarat, lefullad hirtelen gazelvetelre a motor. Ezt minden fele keppen szet kellene szedni, aztan ki kellene pucolni.

A mocskos legszuro is okozhat gondot, pl. a motor nem kap mar levegot a mocsoktol, mikor kisebb a vakuum a szurohazban.

A gyertyak is okozhatnak gondot, ha mocskosak, rossz hoertekuek vagy ha erosen elhasznalodtak. A tragya gyertya jellemzoen alacsonyabb fordulaton okoz gyujtasos problemat.

Az ECU hibaja is okozhat hasonlo jelenseget, ezt azonban nehez kiszurni. Legegyszerubb egy jo ECUt attenni egy masik kocsibol ide, aztan ugy kiprobalni.

Az alacsony benzinnyomas is okozhat butasagokat, torpanast is akar, vagy lefulladast. Ezt a pumpa hibajatol kezdve a szuro dugulasaig sok minden okozhatja. Ki kell merni a nyomast az uzemanyag-csoben, akkor ki lehet ezt is zarni.

Lehet meg szamos oka a hibanak, vegig kell jarni az egyes lehetosegeket. Egy jo szerelo is ezt csinalja, csak jobban fel van szerelve, mint en otthon a garazsban. Tud nyomast merni, hibakodot olvasni, stb.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.24 09:44:15 írta B.S. »