Az a baj, hogy 1.000 millio dolog okozhat ilyen jellegu problemat. Nekem elso korben a fojtoszelephaz jut eszembe, ahol el van dugulva a koromtol minden, ezert ingadozik az alapjarat, lefullad hirtelen gazelvetelre a motor. Ezt minden fele keppen szet kellene szedni, aztan ki kellene pucolni.
A mocskos legszuro is okozhat gondot, pl. a motor nem kap mar levegot a mocsoktol, mikor kisebb a vakuum a szurohazban.
A gyertyak is okozhatnak gondot, ha mocskosak, rossz hoertekuek vagy ha erosen elhasznalodtak. A tragya gyertya jellemzoen alacsonyabb fordulaton okoz gyujtasos problemat.
Az ECU hibaja is okozhat hasonlo jelenseget, ezt azonban nehez kiszurni. Legegyszerubb egy jo ECUt attenni egy masik kocsibol ide, aztan ugy kiprobalni.
Az alacsony benzinnyomas is okozhat butasagokat, torpanast is akar, vagy lefulladast. Ezt a pumpa hibajatol kezdve a szuro dugulasaig sok minden okozhatja. Ki kell merni a nyomast az uzemanyag-csoben, akkor ki lehet ezt is zarni.
Lehet meg szamos oka a hibanak, vegig kell jarni az egyes lehetosegeket. Egy jo szerelo is ezt csinalja, csak jobban fel van szerelve, mint en otthon a garazsban. Tud nyomast merni, hibakodot olvasni, stb.