A 7-8 km a gond.
Reggelente már hideg van és hiába van tele az aksi ilyenkor biza a motort felfűti üzemi hőmérséklet közelébe bármit is csinálsz (sőt ha fűtés/AC be van kapcsolva akkor még a fűtés miatt is melegítenie kell a vizet.)
Ehhez rendes (nem szemkinyomós) tempóban kell vagy 3-5km, eddig a fogyasztásnak annyi.
Ha csak 7-8km-t mennék naponta nekem se lenne 11 alatt...
Lehetséges, de mikor a töltöttségjelző max-on van (tehát az akksi full), akkor is jár a benzin motor. Tudom h induláskor kell neki 1- 1,5 perc, de ez idő letelte után működik a benzines. Mikor kimentek vele külföldre (ahol most is van az autó), akkor az átlag 8,8 volt. Németországban nem volt olyan hideg, mint itthon, általában sütött a nap (Erfurt környéke), hőm 15-20 körül, reggel 12-14. Az autó 3,5 hete van kinn, oké volt minden, az utóbbi 10-11 napban emelkedett 10,3-ra a fogyasztás, azelőtt ezt a 7-8 km-n lehetet használni az EV módot, most már kikapcsol pár másodperc után. az ucsó tankolás óta 12,3 liter a fogyasztás. (a 7-8 napi km max hetente 5-szor, megy azért hosszabb távokra is az autó, de legtöbbször kis távolságokra)