Ha csak az nem, hogy akkoriban minden gyártó igyekezett valamilyenféle egyterűt összehozni.
Egyik sem sikerült valami fényesen, legalábbis szerintem és itt elsősorban a design-re gondolok.
A koreaiak egyébként jobban jöttek ki belőle, mert Tino-t nem nagyon látok az utakon - sőt tulképpen egyet se -, míg Tacuma taxikat rendszeresen látok, 3-4 darab rója a pesti utakat, az egyik ráadásul egyik volt osztálytársam gépe.
Talán Palaczk tud valami statot előbányászni az értékesítési adatokkal kapcsolatban.
Hát, összességében véve szerintem Európában biztosan több Tino fogyott, mint Tacuma
... nálunk, mondjuk, csakugyan többet látni az utóbbiból - de ennek nyilván az lehet a fő oka, hogy anno újonnan nagyon jó áron adták ezeket a rusnya szerzeteket - míg a Tinot nem annyira, ráadásul ennek ugye a neve is elég kreténül hangzik a magyar fül számára
De az tény, hogy egyik sem volt sikeres a piacon. A Tacuma esetében érthető a dolog, lévén valami elképesztően pocsék
... a Tino részéről már valamivel kevésbé.