A hibrid mivolta csak a főtengely után kezdődik. Előtte egy sima láncos motor van. Egyébként cseréld le az olajat. Ez eddig mindnekinek megoldotta az olajfogyást. Milyen lötyit használtál eddig?
Tudom, hogy a hibrid része csak a főtengely után van, ám mivel az ismerősök inkább 4A-GE/3S-GE vonalon mozogtak eddig nem szívesen nyúlnának be a 300 V-os narancs kábelek közé, ehhez másfajta tudás kell (szerintem). A teljes sztori: elkezdte enni, egyszer csak sípolt, hogy parásan kevés van, nívópálca csontszáraz, a semmi közepén voltam gyorsan vettem a benzinkúton valamit (azt hiszem 10w-40 volt, tudom, hiba volt), utána óvatosan haza (nem nagyon hosszú volt az út azért hála égnek) majd a lehető leghamarabb rendes olajcsere Castrol 5w-40re (nem hiszek az olajmárkák közötti összeesküvés elméletekben), ugyanebből egy 4 literes flakont vettem pluszba. Kimentem vele Németországba mentem tempósan (óra szerinti 160 körülit eléggé sokat), utaztam eléggé sokat, sűrűn ellenőriztem, és hát bizony kérte az utántöltést. A kinti 3ezer km alatt majdnem 3 litert elkért a flakonból.
Közben észrevettem, hogy a kipufogó is csúnya hangot hallat, ezt sajnos bentről nem lehetett hamar észlelni a zajszigetelés miatt, meg általában zenével utazom, de olyan mintha lerakódott volna benne az olaj (de ezt már csak lehet én képzelem rá).
Ajánlották a Szentendrei úton lévő Hibrid Autó Centrum-ot, azon gondolkodtam felhívom őket a héten.