Gyakori hiba, szinte típushibának is lehet nevezni.
Első körben levenném az akksisarut fél percre, ez törli a hibakódot és a jelzést. Ha a műszer tényleges hibát jelzett, úgyis előjön újra. Ha nem mered, mert kíváncsi, hogy mi lehet az oka, akkor viszont ki kéne olvasni a hibakódot. Legalább 80%-os valószínűséggel nem a tanksapka a ludas, hanem a szonda, ami a katalizátorban a gázösszetételt nézi. A megoldás a szondakiemelő. Ha pesti vagy, a TTG-nél párezer forintért megcsinálják. Viszont tudni kell, hogy amíg ég a 3 sárga lámpa, sem a TRC, sem a VSC nem működik!
Nekem mindig autópályán jött elő, aztán meguntam, és a fenti helyen megcsináltattam egy esedékes kuplungcserével egybe kötve. Mindkettő kifogástalanul működik azóta, a lámpák egyszer sem gyulladtak ki (mármint menet közben).