Szerző Téma: Yaris általában  (Megtekintve 1626707 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Barrett_50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Yaris általában
« Válasz #7935 Dátum: 2014.09.06 18:39:52 »
Ezer éve nem szóltam itt hozzá , csak olvasgattam az írásokat. Nekem   yaris II-es  ezresem van. 2006-ban újonnan vettem. 4-5 éve én is alaposan körbejártam ezt a "teljesítmény" kérdést. Van rajta egy szolid hangú sportdob , meg sport szűrőbetét. Ennyi! Más nem is lesz. Én rámentem az optikai tuningra . 16-os kerék van rajta ,ültetés hátsószárny , ledes lámpák. Inkább ezekre költöttem. Sokan azt hitték , hogy TS :) . Szóval , ha az autóra akarsz és tudsz is költeni , akkor hagyd a motort ( semmi értelme) .Foglalkozz a " kűlsővel" !
UI: a többiek sem rossz indulatból írták. Nekem elhiheted!! :)


De semmi olyanról nem volt szó, hogy én versenyezni akarok, csak annyit kérdeztem, hogy mennyit dobna rajta ez a pár cucc... Egyáltalán nem akartam semmi komolyat elérni ezzel a pár cuccal....

De már egyből a torkomnak ugranak, hogy "öföföfö minek az? vegyél TS-t..." mint ha minden sarkon csak ts-t árulnának....

MIND1...

4 alufelnit meg egy kis ültetést tervezek még idén...

Barrett_50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Yaris általában
« Válasz #7936 Dátum: 2014.09.06 18:54:10 »
http://olx.hu/hirdetes/toyota-yaris-ajtokarpit-IDjJ7Y.html

Ez szerintetek még jó a 2000-es yaris ajtajához?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Yaris általában
« Válasz #7937 Dátum: 2014.09.08 10:48:18 »

De semmi olyanról nem volt szó, hogy én versenyezni akarok, csak annyit kérdeztem, hogy mennyit dobna rajta ez a pár cucc... Egyáltalán nem akartam semmi komolyat elérni ezzel a pár cuccal....

De már egyből a torkomnak ugranak, hogy "öföföfö minek az? vegyél TS-t..." mint ha minden sarkon csak ts-t árulnának....

MIND1...

4 alufelnit meg egy kis ültetést tervezek még idén...
Hidd el, tényleg nem rosszindulatból írták a többiek, amit írtak. Arra a témára válaszoltak, amit felvetettél, meg akartak kímélni egy fölösleges körtől, de nyilván nem erre a válaszra számítottál.
Csak gondold végig: elköltesz párszázezer forintot arra, hogy legyen több 5-6 lóerővel, ami gyakorlatilag érezhetetlen, és még az is benne van a pakliban, hogy valami elszúródik a motorelektronikában, amit helyrehozni senki nem fog akarni. Biztos nem ezt szeretnéd.
Ha tuningolni akarsz, akkor a külsőre költs, mert egy ezres motor - pláne ha négyhengeres - teljesen alkalmatlan motortuningra.
De abban is van igazság, hogy aki az autó külsejét tuningolja, az általában a motorhoz is hozzá akar nyúlni, és amikor valaki egy ilyen autót lát az utcán, tuti az lesz az első gondolata, hogy versenyezni akarsz, mi másért "csicsázod fel" az autódat. Ettől még nyugodta tedd, amit szeretnél, de lesznek a dologni ilyen következményei is, számíts rá! Az emberek sajnos ilyenek
music     

Barrett_50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Yaris általában
« Válasz #7938 Dátum: 2014.09.08 18:20:13 »
Hidd el, tényleg nem rosszindulatból írták a többiek, amit írtak. Arra a témára válaszoltak, amit felvetettél, meg akartak kímélni egy fölösleges körtől, de nyilván nem erre a válaszra számítottál.
Csak gondold végig: elköltesz párszázezer forintot arra, hogy legyen több 5-6 lóerővel, ami gyakorlatilag érezhetetlen, és még az is benne van a pakliban, hogy valami elszúródik a motorelektronikában, amit helyrehozni senki nem fog akarni. Biztos nem ezt szeretnéd.
Ha tuningolni akarsz, akkor a külsőre költs, mert egy ezres motor - pláne ha négyhengeres - teljesen alkalmatlan motortuningra.
De abban is van igazság, hogy aki az autó külsejét tuningolja, az általában a motorhoz is hozzá akar nyúlni, és amikor valaki egy ilyen autót lát az utcán, tuti az lesz az első gondolata, hogy versenyezni akarsz, mi másért "csicsázod fel" az autódat. Ettől még nyugodta tedd, amit szeretnél, de lesznek a dologni ilyen következményei is, számíts rá! Az emberek sajnos ilyenek


Tisztában vagyok vele, hogy kevés a motor, komolyabb tuninghoz.
De most is szeretném leírni, hogy csak egy kisebb fajta teljesítmény növelést szerettem volna, ami abban segítene, hogy a 4 alufelni miatti erőveszteség ne legyen túl nagy...
Gondolom azért egy jobban levegőző motor, jobban teljesít nem?

De túl csicsázni meg nem szeretném, pont amiatt, amit leírtál, hogy sokan egyből azt hiszik, hogy izmoskodni akarok majd vele a pirosnál...

Úgy döntöttem végül, hogy az első-hátsó lökhárítót színre fényeztetem.
Kap egy szett alufelnit+ültetés, sötétítés és kész...
Inkább a hangcuccra megyek rá.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Yaris általában
« Válasz #7939 Dátum: 2014.09.09 06:54:43 »


Tisztában vagyok vele, hogy kevés a motor, komolyabb tuninghoz.
De most is szeretném leírni, hogy csak egy kisebb fajta teljesítmény növelést szerettem volna, ami abban segítene, hogy a 4 alufelni miatti erőveszteség ne legyen túl nagy...
Gondolom azért egy jobban levegőző motor, jobban teljesít nem?

De túl csicsázni meg nem szeretném, pont amiatt, amit leírtál, hogy sokan egyből azt hiszik, hogy izmoskodni akarok majd vele a pirosnál...

Úgy döntöttem végül, hogy az első-hátsó lökhárítót színre fényeztetem.
Kap egy szett alufelnit+ültetés, sötétítés és kész...
Inkább a hangcuccra megyek rá.
Jó döntés. ;)
Az ajtó szigeteléssel kezd, jótékonyan fog hatni mind a komfortra, mind az akusztikára.
Én is saját magam csináltam meg az Avensisben, nagyon megérte még úgy is, hogy meghagytam a gyári első hangszórókat.
Egy nagy tekercs Soudal Soudaband-dal a Yarist töviről hegyire be lehet csomagolni szinte és még csak 10000 Ft-ot költöttél, mégis egészen más autóban ülsz. Ebben a munkában én is tudok neked segíteni, illetve még legalább 2 olyan fórumtársunk van, aki tul van ezen a műveleten, a hífis topicban megtalálod őket (wolfman és Picipeti).

Felni téma: nincs szükséged rá, hogy kompenzáld a teljesítményt, ha eleve jó minőségű felnit valasztasz. A jó felni könnyebb, mint az acél felni, és az olcsó "alufelnik". Persze drágább is. A helyedben keresnék 4 db 15"-os szép Mazda Mx5 gyári Enkei felnit. Ez nagyon minőségi és még talán megfizethető. Felni ügyben keresd lasi-t, ő tud neked hozatni minőségi cuccokat.
Ezeken kívül le tudod fóliáztatni az ablakokat ízlésesen, illetve, van gyári TTE ültető rugó, pici légterelő spoiler a hátsó ablakra is a Yarishoz. Ha türelmes vagy, belefuthatsz egy eladó szettbe. Nem kell mindent egyszerre beszerezni, fő az eredmény.
Teljesítmény növeléshez eleg, ha OMV Maxxmotion 100-at tankolsz, ez a pici motor észreveszi, ha jobb üzemanyag kerül bele. Ez bőven elég neki.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Toya

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 129
  • Yaris II 1.0 Sol MM-T ; Celica GT-S
Re:Yaris általában
« Válasz #7940 Dátum: 2014.09.09 12:13:52 »


Gondolom azért egy jobban levegőző motor, jobban teljesít nem?

Nekem még van egy turbócső a szívóházra rádugva. A másik vége pedig a friss levegőt szívja az autó elején. Mielőtt még valaki el kezd röhögni elmondom a tapasztalatomat ezzel kapcsolatban :innocent: Normál esetben semmi értelme ! De nyáron a nagy melegben , amikor a forró motortérből szívja a levegőt , akkor még abból a 69 lóból is érezhetően elmegy egy pár ! Ezzel a megoldással viszont nem veszít ilyenkor erőt. 1-2 ezerből megvan.

Barrett_50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Yaris általában
« Válasz #7941 Dátum: 2014.09.09 18:05:38 »
Nekem még van egy turbócső a szívóházra rádugva. A másik vége pedig a friss levegőt szívja az autó elején. Mielőtt még valaki el kezd röhögni elmondom a tapasztalatomat ezzel kapcsolatban :innocent: Normál esetben semmi értelme ! De nyáron a nagy melegben , amikor a forró motortérből szívja a levegőt , akkor még abból a 69 lóból is érezhetően elmegy egy pár ! Ezzel a megoldással viszont nem veszít ilyenkor erőt. 1-2 ezerből megvan.

Erre én is gondoltam már, de azt hittem, hogy hülyeség.. :))

Barrett_50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Yaris általában
« Válasz #7942 Dátum: 2014.09.09 18:12:16 »
Jó döntés. ;)
Az ajtó szigeteléssel kezd, jótékonyan fog hatni mind a komfortra, mind az akusztikára.
Én is saját magam csináltam meg az Avensisben, nagyon megérte még úgy is, hogy meghagytam a gyári első hangszórókat.
Egy nagy tekercs Soudal Soudaband-dal a Yarist töviről hegyire be lehet csomagolni szinte és még csak 10000 Ft-ot költöttél, mégis egészen más autóban ülsz. Ebben a munkában én is tudok neked segíteni, illetve még legalább 2 olyan fórumtársunk van, aki tul van ezen a műveleten, a hífis topicban megtalálod őket (wolfman és Picipeti).

Felni téma: nincs szükséged rá, hogy kompenzáld a teljesítményt, ha eleve jó minőségű felnit valasztasz. A jó felni könnyebb, mint az acél felni, és az olcsó "alufelnik". Persze drágább is. A helyedben keresnék 4 db 15"-os szép Mazda Mx5 gyári Enkei felnit. Ez nagyon minőségi és még talán megfizethető. Felni ügyben keresd lasi-t, ő tud neked hozatni minőségi cuccokat.
Ezeken kívül le tudod fóliáztatni az ablakokat ízlésesen, illetve, van gyári TTE ültető rugó, pici légterelő spoiler a hátsó ablakra is a Yarishoz. Ha türelmes vagy, belefuthatsz egy eladó szettbe. Nem kell mindent egyszerre beszerezni, fő az eredmény.
Teljesítmény növeléshez eleg, ha OMV Maxxmotion 100-at tankolsz, ez a pici motor észreveszi, ha jobb üzemanyag kerül bele. Ez bőven elég neki.

Felni kérdésben eléggé tudatlan vagyok, de olyan elképzelésem van, hogy..: Kisebb ET szám, hogy kb a sárvédővel legyen egy síkban a kerék, ne pedig belül... Ezt Meg lehet oldani nyomtáv szélesítő nélkül nem? Csak utána fogom tudni ráültetni..
RacingBazáron találtam pár jót, 50-60.000 körül, gumival együtt.

Ez a szigetelés dolog érdekelne, ha tudnál róla írni privátban, azt nagyon megköszönném!

Amúgy pont múlthét óta tankolom az omw nél a maxxm 100-ast. Eddig is omw nél tankoltam, de tényleg érezhetőbb a különbség.!

Barrett_50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Yaris általában
« Válasz #7943 Dátum: 2014.09.10 18:32:32 »
Yaris alá szeretnék 15" felniket, de a méreteket nem vágom...

Az oké, hogy 4x100 az osztó kör, de pl az Et számot, meg J-t nem tudom mekkora kellene, hogy pont egy vonalban legyen a felni a sárvédő peremével...

Kérek szépen segítséget! :)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Yaris általában
« Válasz #7944 Dátum: 2014.09.10 19:07:40 »
Yaris alá szeretnék 15" felniket, de a méreteket nem vágom...

Az oké, hogy 4x100 az osztó kör, de pl az Et számot, meg J-t nem tudom mekkora kellene, hogy pont egy vonalban legyen a felni a sárvédő peremével...

Kérek szépen segítséget! :)
Ha egy vonalban van a gumi szélével akkor beleér a sárvédőbe. Akkor előbb le kéne vágni a sárvédőből :D

rezsofriedrich

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 771
  • ficere
Re:Yaris általában
« Válasz #7945 Dátum: 2014.09.10 22:19:51 »
Yaris alá szeretnék 15" felniket, de a méreteket nem vágom...

Az oké, hogy 4x100 az osztó kör, de pl az Et számot, meg J-t nem tudom mekkora kellene, hogy pont egy vonalban legyen a felni a sárvédő peremével...

Kérek szépen segítséget! :)

Nekem az I-es Yarisra, anno, ET 45 és J 7,5 volt, ha jól emlékezem...de ez csak emlék! Már nem ez van.
Wartburg de Luxe 1987-1989
Toyota Corolla HB 1,2 12 Valve 1989-2000
Toyota Yaris I 1,0 Sol 2000-2007   (román polgártárs totálkárrá alakította)  :-(
Toyota Yaris II 1,3 terra 2007-?   :-)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Yaris általában
« Válasz #7946 Dátum: 2014.09.13 11:08:56 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Yaris általában
« Válasz #7947 Dátum: 2014.09.13 11:19:39 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Yaris általában
« Válasz #7948 Dátum: 2014.09.15 20:27:29 »
Az A5 is bemutatta.  :D
Érdekes, hogy a cikk szerint még itthon is minden 5.-ik eladott új Yaris Hibrid, Ny. Eu-ban pedig 31% a részesedése. Örvendetes tény.  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #7949 Dátum: 2014.09.15 22:43:51 »

De semmi olyanról nem volt szó, hogy én versenyezni akarok, csak annyit kérdeztem, hogy mennyit dobna rajta ez a pár cucc... Egyáltalán nem akartam semmi komolyat elérni ezzel a pár cuccal....

De már egyből a torkomnak ugranak, hogy "öföföfö minek az? vegyél TS-t..." mint ha minden sarkon csak ts-t árulnának....

MIND1...

4 alufelnit meg egy kis ültetést tervezek még idén...
Bocs Barett, hogy hozzászólok, és ugyanazt mint a többiek. Nekem volt mindkettő: 1.3 és 1.0. Hidd el, érdemes a pénzt 1.3-ra költeni. Alig fogyaszt többet, sokkal jobban megy.