A használtautó piac milyensége miatt olyan egyszerű használt autót választani manapság :-(
Még a szakszervizes bevizsgáltatás sem garancia semmire - de persze ilyen értékű autónál nem lenne túl okos kihagyni.
Nekem sosem volt bajom azzal, ha egy autó nem tökéletes - ez egy használati eszköz, kopik, sérül. Ha ez ismert, és megjelenik az árban, még jó is lehet - sok olyan alkatrész van, aminek még örülnék is, ha tudom, hogy én cseréltettem ki ekkor - és ezzel eddig fogja húzni.
Ez a hibrid kérdés azért olyan izgalmas, mert olyan dologról van szó, amit nem lehet látni, maximum mérni - és bonyolultabbnak tűnik (sokaknak), mint amilyen valójában. Az emberek többsége pedig már csak olyan, hogy nem szereti azt, amit nem ismer vagy nem ért.
Egyébként azt vettem észre, hogy nagyon hibridsíkra terelődtünk. Én sajnos minél többet nézegetem ezt az autót, annál jobban tetszik. Nem lesz jó érzés, ha esetleg mégsem mellette fogunk dönteni.
Egy ilyen akkucsere konkrét költségéről kitől lehet érdeklődi? Reálszisztéma? (nem akarok rohanni akkuhibás autót venni, csak érdekel - ha már a dízeltől a kettőstömegű, nagynyomású és egyéb gyönyörűségek miatt egy kicsit ódzkodok (mondom ezt dízelesként...))
Én nem hiszen el, hogy a Lexus így tönkremehetne. Ez homlok egyenes ellentétes a Lexus hozzáállásával.
Ez nem hiszem, hogy Lexus, inkább NI-MH akku sajátosság lehet
Emellett a Lexus biztosan mindent megtett, hogy megfeleő szabályozással óvja az akkukat, de bármennyire is otthon van a Toyota a poka yoke megoldásokban, teljesen bolondbiztos rendszert nem tudom, lehet -e építeni...