Akkor tíltsuk be az összes kamiont, buszt, villamost, terepjártót, meg vonatot, mert túl nagy, és ha elé lép valaki akkor a finoman kidolgozott lökhárítója nem véd meg?
Esetleg a régi kocsikat is?
Kötelezzük szegény nyugdíjast, akinek mondjuk 1 4ütemű Lada Samarára telik csak, hogy ne használja, mert közveszélyes?
Mint gyalogost, ha elütnek, megnyugtat az a tény, hogy amivel elütöttek kocsi, annak a legfrankóbb a a gyalogos védelme?
Egyébként a kicsúszásról az útra, biztos 2millió esetet fel tudtok hozni, de én speciel 1re se emlékszek, annál több diszkóbalesetre, meg figyelmetlen gyalogosra. Az a baj, hogy a gyalogos túl sokat képzel magáról, ezt a saját tapasztalatom mutatja, azért, mert tudom, hogy 1 utcába bekanyarodó autóval szemben elsőbbségem van, nem lépek le elé. Ha meg igen, akkor viselem ennek következményeit, annak ellenére, hogy az autó a hibás, és kapni fog érte, de nem azért, hogy miért nem 1 hiper szuper kocsival ütött el.
Volt rá precedens, hogy bebizonyosodott, hogyha nem 1 kemény lökhárítós üti el a gyalogost, akkor életben marad?
Biztos, ez simán elképzelhető.
Lehet, nem érdemli meg a gyalogos, amit kap ez is benne van a pakliban.
De mivel tudod elrettenteni a gyalogost attól, hogy ha ő úgy gondolja, hogy átrohan az úton, akkor ezt ne tegye?
Inkább ezen van a hangsúly. Hiába mondják a tv-ben, erre nem hallgatnak. Inkább az lenne a meggyőzőbb, ha a Kresz oktatását kötelezővé tennék az iskolában, esetleg vizsgázni is lehetne belőle 8. általános végén. Erre nem fektetnek hangsúlyt. Szintén a magam példáját mondom, mióta van jogsim, sokkal óvatosabban közlekedek gyalogosként, nem rohangálok át az úton, hanem ha meggyőződtem róla, hogy átengednek, akkor megyek csak át.
Azoktól elnézést kérek akik a kijelentésemből arra következtettek, hogy én csak azért ütöm el a gyalogost, mert megérdemli.