Köszi a videót, megnéztem, látod, az egyes fordulatszámokon tartva a fordulatot, a nyomásnak azonosnak kell lennie. Ahogy nálam is. Tehát, üzemanyagnyomás gondom valszeg nincs, ahogy menet közben nem is érződik semmi gond az autóval.
A gond szerintem nem az üzemanyagrendszerben van, de biztosat nem tudok mondani. Még...
A nyomásszabályzót nem egészen értettem a videóból, hogy mit hogyan ellenőriz...
Fokozatos gyorsításnál a szabályozó tartja a nyomást, hirtelen gázadásnál viszont megnöveli. Indítózás után a gyújtáskor látható nyomás visszaesik a vákuum miatt, majd ezt az értéket tartja. A szabályozó a szívókamra vákuuma által vezérelt, ha benzinszagú a vákuumcső, akkor ezt a lyukas membrán okozhatja, és emiatt nem tudja megtenni.
A vákuumcső lehúzásával tk. a maximális benzinnyomásnak kell kialakulnia.
Ezen a videón látszik, amikor ez nem történik meg, pedig a benzinpumpa megfelelő értéken működik (8.45-10.15) Magyarán konstans, megfelelőnek látszó nyomás akkor is lehet, ha a nyomásszabályozó nem működik megfelelően.
Nem mondom, hogy ez a gond, csak gondolom, érdemes mindent végigpróbálni...