Na látod itt külömbözik a dolgokra a hozzáálásunk:
A müanyagok egyszerüen lehajlottak egyszer nagy tempónál és eltörtek.
A megkiméltség számomra az hogy mindig be volt melegitve, le lett hűtve a motor, a turbó tengelye feszes mint ujkorában. SOHA nem volt törve az autó. A Toyotánál 1 ember használta, 1:1ben olyan volt mintha új lenne. Köln Hamburg útvonalon járt, semmi más. Ha bármilyen kétségeim lettek volna nem veszem meg...
A Toyota Európai gyártása igenis sokkal több hibàt eredményez mint a japán. a hűtő nem alul folyt, hanem a kellös közepén. Az új OEM Toyota hütő Denso "Made in Japan". lehet nem voltam egyedüli eset...
És az hogy "adok a pofájának" egy dolog. Azért van. Ettöl függetlenül mindig a legjobb termékekkel szervizelem stb. Nagyon vigyázva van rá, a váltó gyenge volt benne és a munkahenger, na mega féltengelyek. Ez az egyetlen hibája - 300.000HUF majdnem 4 év alatt szerintem nem vészes, föleg nem 155000km alatt amióta nálam van.
Ez egy használati tárgy, nem egy szobor! kopik itt ott kicsit meg lesz csinálva.
Aki ismer tudja mennyire vigyázok rá, de igenis használom. Sokat közlekedek és gyorsan. A váltóban egy csapágy ált be, igy hazamentem 1200kmt és ott i tudtam vele haladni. Itt kint Svájcban drágább lett volna levenni a váltót javítás nélkül mint nekem volt a hazaút, az új váltó meg egy oda vissza repjegy Zürichbe. Lehet ha egyböl javittatom elég egy csapágyat cserélni, de így olcsóbb volt és számomra egy gyárilag összeszerelt váltó megbízhatóbb mint egy javított.
Azért nem vagyok "normális" felhaszbáló, mert valszeg az átlagnál többet használom ki az autó potenciálját. De ennél rendszeresebben karbantartptt Auto nem sok van. Évi 3 olajcsere, az összes szürőt is cserélen mindig és még nem is Mo-n tankolok...
Szal szerintem karbantartott autó, törésmentes is és valós km. Nem hiszem hogy eladom egyhamar, megmarad majd mint cipelő a következő mellé, mert az valami sportos benzines lesz... És még 5 év mulva sem lesz nagyobb baja!
WK
Szia Kristóf!
Ha megvetted a képviselettől, a 20e valós, a használati körülmények kétségesek.
A középmanager (meg aki éppen hozzájutott) hasonlóképpen adott a pofájának mint te!
Inkább az olajat fogyasztaná, mint a váltó-kupplung-féltengely triót.
A hűtőhöz: Ha nem volt az alja megütve, miért kell a lökös alatti műanyagburkolatokat cserélni?
Egyébként meg a Denso itthon is úgy minősíti az alkatrészeit mint Japánban, semmivel sem lehetnek rosszabb minőségűek mint az anyaországban gyártottak.
Cimbinek írtad, de ide passzol:
"Ha öszinte vagyok én nem vagyok normális dízel kombi felhasználó...
Szerintem ennyi belefér, ahogy használtam a kocsit meg használom is..."
Ezért, ha belefér hát belefér!
De kérlek ne engedd (eladás estén) megkíméltként hirdetni a Toyota nagyobb dicsőségére.