Csak azon dilemmázom, hogy lehet itt most játszani a cserégetéssel, de az mind pénz meg idő. Meg he fel is teszem a bal oldalra ugyanabban az irányban, akkor mi változhat? Elviekben akkor is jobbra kellene húznia, hisz a forgásirány nem változik.
Legegyszerűbb a télit felrakni (az felnin van) és kipróbálni. Ha ott is elúz, akkor a gumigond valószínűsége minimálisra csökken. Ha azzal jó, akkor új nyáriak kellenek.
Dehát, 5 mm profilmélységgel eldobni, csak mert elhúz vele és nem akarsz szánni némi pénzt meg időt a megszüntetésére
? Miért, az új gumi, meg a felszerelése nem kerülne se időbe, se pénzbe
?
Nem véletlenül írtam, hogy a másik oldalra kéne áttenni. Egyrészt mert csináltam már ilyet
, másrészt mert ugye a kerekek mind a függőlegeshez, mind a vízszinteshez képest bezárnak valamekkora szöget. Van ugye kerékdőlés, és kerékösszetartás. Tehát a bal oldali kerék korántsem teljesen párhuzamos a jobbal. Emiatt segíthet az, ha a nem teljesen szimmetrikusan futó gumi átkerül a másik oldalra.
Na persze azt tényleg nem ártana ellenőrizni, hogy valóban a gumi okozza-e, és nem a futómű. Erre viszont, télivel cserélgetés helyett, inkább egy futómű-mérést és ha szükséges, -beállítást ajánlanék
... azt időnként amúgy sem árt beütemezni. Főleg ha ilyen tünetek vannak.