Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2306870 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #9120 Dátum: 2014.03.25 15:37:18 »
Nem a téli-nyári gördülő test cseréket követte a jelenség?

Még a téli van rajta. De úgy rémlik a nyárival is húzott  :hmmmm:

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Szerviz
« Válasz #9121 Dátum: 2014.03.25 18:49:46 »
Az enyém meg mintha balra húzna  :hmmmm: Országúton elengedem a kormányt, és 90%ban megindul szép lassan balra. Volt h jobbra, meg volt h sokáig egyenes, gondolom a nyomvályú vezette :D
Szal majd én is felkeresem a futóművest.
A jobbra húzás az elvileg " normális " is lehet mivel az utak jobb irányba lejtenek annak érdekében, hogy az eső víz le folyjon róla.
Nekem most jó beállítás mellett is olyan mintha néha húzna de szerintem ezt csak bemagyarázom magamnak  :D

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #9122 Dátum: 2014.03.25 19:01:16 »
Azt mondták a Toyotások, hogy egy injektorban biztos szakadás van, ezért 3 hengerrel üzemelek. Azt nem tudták megmondani, hogy a 2-es vagy 4-es henger. De érzem is, hogy nagyon egyenletlen a járás és van egy P1238 hibakódom is.  Egyébként már jó ideje nehezebben indult, csak az utóbbi időben már kezdett zavaróvá vállni. Aztán jött a hibakód is...
Értelmes egy banda lehet.... :wacko:
Mindenre rá lehet mérni, kérdés hogy akarják e megcsinálni.... vagy találomra és a Te számládra cserélgetnek
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #9123 Dátum: 2014.03.25 19:26:41 »
Jól beállított futóművel is tud félrehúzni a kocsi, ha a gumi már félre van kopva (pl. jó sokat mentek elállított/lógó futóművel).

SamMAN16

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Szerviz
« Válasz #9124 Dátum: 2014.04.01 21:39:32 »
Sziasztok tudom, hogy volt itt már kérdés de egy 2004-es 1.4-es corollam van elméletileg (és továbbá a márkaszerviz adatai szerint is) most fogja még csak elérni a 105000 futott km-t. Abban kérnék segítséget, hogy ennél az un. nagy szerviznél miket is kéne cserélni pontosan mert nem mindent sikerült szerintem összeszednem. A válaszokat előre is köszönöm.

Hosiminh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 156
Re:Szerviz
« Válasz #9125 Dátum: 2014.04.03 23:05:21 »
hali,

lemerült, meddig kell tölteni az akksit?
karbantartás mentes, 54Ah, kezdetben 5A-val töltött a töltő, aztán már csak 2-3A-val. kicsit már kezdett fortyogni. kb. fél napot töltött.

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #9126 Dátum: 2014.04.04 07:55:47 »
Ez így normális egy használt akkunál.
Mitől merült le?

(Nekem sosem volt indítási probléma és akku lemerülés a Corollában, mégis kiszereltem, mert 5 éves volt, és le akartam tesztelni. Először feltöltöttem full-ra aztán merítettem egy 100W-os izzóval, kb 12-13Ah-t tudott leadni. 8A-t 1.5 óráig. Felvenni se vett fel sokkal többet. Már ez is eléggé elhasznált állapot, de még nem volt semmilyen tünet!

Az OFF SX4-ben 5 perc tompított lemerítette az akkut, már ekkor tudtam, hogy csere lesz... fater erősködött, hogy töltsük fel... egész éjjel töltöttem, de már 2 óra után láttam a töltőáramon, hogy nemhogy 5A de 2-A-t se vett fel, mondom ezt felesleges munka visszaszerelni. Reggel pöcc röff indult vele a kocsi (hallottam, az indítózás hangján, hogy elég beteg), fater örül. Mondom neki, akkor állítsd le a motort és indítsd be mégegyszer (jobb itthon, mint a szomszéd városban), akkor már csak kattant, de át se forgatta...)

Tapasztalatok szerint, ha egy kocsiban az akku látszólag OK NÉLKÜL le tud merülni, akkor az az oka, hogy már elhasználódott és nem tudja felvenni azt a töltést, amit az indítózásoknál elveszít, tehát kuka.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.04 07:57:51 írta Kalmi »

Hosiminh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 156
Re:Szerviz
« Válasz #9127 Dátum: 2014.04.04 11:19:37 »
Ez így normális egy használt akkunál.
Mitől merült le?

teljesen nem merült le, még beindította a paripát, de a zöld pont eltűnt az akksiról, ha nincs tölteni kell, azt mutatta az ábra.

Zolee11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re: Re:Szerviz
« Válasz #9128 Dátum: 2014.04.04 16:27:58 »
teljesen nem merült le, még beindította a paripát, de a zöld pont eltűnt az akksiról, ha nincs tölteni kell, azt mutatta az ábra.
Ha ok nélkül lemerult, akkor elhasználódott. A szín az elektrolit állapotát jelöli, ha fekete lesz akkor vége. Ki kell cserélni, mert ottmaradsz valahol.
Az is le van írva, hogy milyen színeket mutat, és az mit jelent, és nem csak annyit, hogy tölteni kell.

Hosiminh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 156
Re: Re:Szerviz
« Válasz #9129 Dátum: 2014.04.04 19:17:27 »
Ha ok nélkül lemerult, akkor elhasználódott. A szín az elektrolit állapotát jelöli, ha fekete lesz akkor vége. Ki kell cserélni, mert ottmaradsz valahol.
Az is le van írva, hogy milyen színeket mutat, és az mit jelent, és nem csak annyit, hogy tölteni kell.

egy hónapja áll, színek: zöld-ok, fekete-töltés, fehér-teszt
ennyi van rajta. vissza jött a zöld szín, amikor már csak 1A-t vett fel levettem a töltőről.

Hosiminh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 156
Re:Szerviz
« Válasz #9130 Dátum: 2014.04.10 15:12:04 »
halli,

e10 4e-fe-n vett már le valaki olajteknőt?
1 hónapja főtengely szimering cserét követően megszűnt a szimeringnél az olaj szivárgás, most nem tudjuk hogy az olajteknőnél ereszt, vagy az olajszivattyú és a motorblokk között lévő aluminium pajzs mögül szivárog-e (toyodiy-en szintén nem láttunk ide semmi tömítést, valszeg csak paszta). ugye nem kell mondanom hogy ha itt szivárog, akkor a motor féloldalát le kell bontani, szal most zsír és olajmentes és egy kicsit mászkálok vele, hogy lássuk honnan szivárog.

1;mert a szerelőm mondja hogy ehhez ugrik a leömlő, és a kereszttartó, nem lehet az olajteknőt ezek fennhagyásával valahogy kicibálni?
2;néztük toyodiy-en, nincs az olajteknőnél tömítés, de az unix, és szakálmetál, kinál hozzá tömítést, és külön tömítő készletet. most akkor kell hozzá tömítés, vagy csak paszta?

remélem tudtok segíteni.

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #9131 Dátum: 2014.04.10 17:34:17 »
E11 4E-FE-n csináltam már ilyen olajszivárgás megszüntetést, kicseréltem a főtengely és vezérműtengely szimmeringet, olajpumpa meghajtótengelyének szimeringét, olajpumpa ház alatti gumitömítést és újra lett pasztázva a komplett olajpumpaház is, valamint újrapasztáztam a olajteknőt is.

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_4_10_vubxb5rve8.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_4_10_3i5ss6k482.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_4_10_u69hdcvn0v.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_4_10_dxpijz21qz.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_4_10_y90jnq8jfp.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_4_10_mv67dyd2i1.jpg

Olajteknőnél nincs tömítés, illetve ha jól rémlik a két domború résznél van valami applikált gumi rész, de én csak újrapasztáztam.



kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #9132 Dátum: 2014.04.10 17:35:15 »
Hű de csúnya volt.  :eek:
         

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #9133 Dátum: 2014.04.10 17:41:24 »
Most épp nálam van ez az autó műszaki vizsgán, amiről ezek a képek anno készültek.
442.000km van benne..

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #9134 Dátum: 2014.04.10 18:55:00 »
Most épp nálam van ez az autó műszaki vizsgán, amiről ezek a képek anno készültek.
442.000km van benne..
:clap:
Ezt sem biztos, hogy mostanában visszatekerték  ;)