Ez így normális egy használt akkunál.
Mitől merült le?
(Nekem sosem volt indítási probléma és akku lemerülés a Corollában, mégis kiszereltem, mert 5 éves volt, és le akartam tesztelni. Először feltöltöttem full-ra aztán merítettem egy 100W-os izzóval, kb 12-13Ah-t tudott leadni. 8A-t 1.5 óráig. Felvenni se vett fel sokkal többet. Már ez is eléggé elhasznált állapot, de még nem volt semmilyen tünet!
Az OFF SX4-ben 5 perc tompított lemerítette az akkut, már ekkor tudtam, hogy csere lesz... fater erősködött, hogy töltsük fel... egész éjjel töltöttem, de már 2 óra után láttam a töltőáramon, hogy nemhogy 5A de 2-A-t se vett fel, mondom ezt felesleges munka visszaszerelni. Reggel pöcc röff indult vele a kocsi (hallottam, az indítózás hangján, hogy elég beteg), fater örül. Mondom neki, akkor állítsd le a motort és indítsd be mégegyszer (jobb itthon, mint a szomszéd városban), akkor már csak kattant, de át se forgatta...)
Tapasztalatok szerint, ha egy kocsiban az akku látszólag OK NÉLKÜL le tud merülni, akkor az az oka, hogy már elhasználódott és nem tudja felvenni azt a töltést, amit az indítózásoknál elveszít, tehát kuka.