kedves kollégák, akik "előszériás" VVT-i-vel nyűglődnek,
átlépte nemrég a Cori a Charlie-féle motorfelújítás utáni 15000. kilométert, amikor a szervizkönyve szerint olajat kell cserélni (amikor Charlie-t kérdeztem, kell-e bármilyen bejáratás a felújítás után, azt mondta, nem, csak tartsam az előírt periódust)
eredmény: a betöltött 5W40-es olajból nem volt kimutatható fogyás, (a ciklus alatt is mindig OK volt, egyszer sem kellett utántölteni), a leeresztett olaj is rendben volt;
most megkapta az új szűrő-szettet (olaj-, lég- és pollenszűrő), 5W40-es ENEOS-t, öröm e bódóttá...
szóval azt gondolom, hogy az elmúlt másfél év és 15000 km tapasztalatai alapján egyelőre bátran mondhatom, hogy jó választás volt a Sintár Károly-féle motorfelújítás és átalakítás, melynek költsége akkor ugyan némiképp fájt, de az egyéb lehetőségekhez képest bőven elfogadható volt, és ha csak az 1000 km-enként füstbe ment 1-1 kiló olaj árát nézem, már most visszahozta vagy a költsége harmadát, arról nem beszélve, hogy milyen károkat okozott volna a további halogatás vagy egy kókány belekendácsolás...
úgyhogy saját tapasztalataim nyomán jó szívvel ajánlom a Charlie Autó Bt-t, ha valaki beletenyerelt az amúgy nyilván tökéletes (...) Toyoták ezen néhány milliónyi apró hibás motorjának valamelyikébe...
üdv, és köszönet a fórumnak, hogy Charlie-t ajánlottátok
Pirx