Sziasztok,
Tegnap ez FB csoportba már beírtam hátha van valakinek ott is ötlete de azért beírom ide is ha esetleg valaki azt nem olvasná és tud nekem valami tippet adni.
Szóval a szimptóma a következő: leállításkor az autó normál esetben kikapcsol és a sebesség "fokozat" kijelző később alszik el 2-3 másodperccel, mint a kikapcsolás maga, illetve ezután elkezd villogni a kulcs visszajelző. Tegnap óta nekem olyat csinál az autó, hogy a kikapcsoló gombra bökve azonnal eltűnik minden, majd kb 5-10 másodperc múlva bekapcsol az autó újra. Ez elég ciki pl amikor már kiszállt az ember aztán csodálkozva nézi, hogy az autó be van kapcsolva.
Mindennek kísérő jelensége is van, mégpedig egy szoftosabb és egy hard formában. A szoftosabb az, hogy semmi más, csak a digitális óra beáll 1:00-ra. A keményebb verzió, hogy minden resetelődik: óra 1:00-ra, fogyasztás, megtett út, ODO-méterek nullán, összes rádió állomás elfelejt - tehát mintha levettem volna egy pillanatra a kis akksit.
Átléptem diagnostic módba és a következő értékeket mutatta a computer a kis akksira: menet közben vagy READY-ben, 13.9V körül, tehát töltés OK. Simán csak bekapcsolva READY nélkül 12.1V, bekapcsolt fényszóróval 11.8V. Elsőre én is kis akksira gondoltam, de ezek az értékek nem igazán arra hajaznak meg az sem, hogy alig 1.5 éves a kis akksim. Mindenesetre egy akkutesztert próbálok valahonnan szerezni...
Este amikor hazaértem ráültem Techstream-el de semmi hibakód nincs benne, minden a legnagyobb rendben lévőnek tűnik.
Priuschat-en kétféle dolgot olvastam: kis akkis és valami kontakt hiba a biztosíték doboz házatáján ill. valakit még le is akart húzni egy kereskedő, hogy a gyújtáskapcsoló a hibás (ami ugye nincs is benne).
Valakinek volt már hasonló misztikus hibája? Esetleg valami ötlet a fentieken túl?