Szerintem bovdenes, de majd a kollégák megerősítik vagy megcáfolják.
(Előfordulhat, de kicsi az esélye, hogy, mint az OFF Honda Jazz első generációjánál is tették, amikor áttértek elektromos gázpedálra, a pedál egy bovdenen keresztül mozgatja a motortérben a tűzfalra felcsavarozott pozícióérzékelőt, melynek jelét használja fel az ECU, hogy például a léptetőmotoros pillangószelepet mozgassa. Itt ugye maradt bovdenes mozgatás, de ettől még elektromos a gázpedál...)
Akkor én már jelentkezem is. Az enyém 2004.04. havi ave 1.8 lépcsőshátú, és abban már elektronikus a gázpedál és a fojtószelep is. Szívok is vele, mert sokkal nehezebb rajta normális alapjáratot csinálni, mint a bowdenes verzión..
Amúgy én úgy tudom, hogy mindegyik elektronikus gázpedálos és fojtószelepes tudja a tempomatot, csak a kormánynál nincs kialakítva a hely és a vezetékelés az 1.8 és 1.6 esetében. A 2.0 más tészta, ott mindegyikben megvan minden.
Totál más:
A parkradarom egy LS-400 típusú őskövület. Sajnos sehogy nem tudom működésre bírni. Szétkaptam, villog benne a led, bekapcsol, kap áramot, még multiméterrel azt is kimértem, hogy a csipogó kimenet felé ad is jelet, ami változik ahogy az érzékelők felé közelítek valamit, de max 1,2V -3V közt ingadozik a feszültsége. Sajnos bármilyen csipogót teszek rá, nem jön ki semmi hang belőle..
Tud valaki esetleg olyan szakit, aki javít ilyeneket elektronika szinten??
((Tudom, hogyazebay-en 2 e Ft egy komplett másik szett, de egyrész ha ezt meg lehetne javítani nem túl drágán, úgy nem kellene kibányászni a szenzorokat a lökösből, ráadásul a másik mérete sem biztos hogy passzol. Esetleg kössem rá ezeket a szenzorokat egy másik elektronikára? Ezek még RCA csatlakozósak.
))