Én meg azt is megpróbálnam mi történik ha meg csereled az első kerekeket a hatásokkal
Első hátsó csere megvolt (nyári és téli is).
Törés tudtommal annyi volt rajta, hogy a bal eleje kapott egy őzet, a lámpa bánta, a klímahűtő megnyomódott, de továbbra is hűt, minden ami beljebb van sértetlen, tehát pl a motorhűtő, hegesztési pontok, gyári csavarok, stb.
És volt kb 5e km amíg nem rázott, tehát akár még jó is lehetne.
Ettől függetlenül egy karosszériamérés nem rossz ötlet.
Amíg nem ráz, tehát jellemzően 100-110-ig, addig teljesen stabil, jól kanyarodik, kiszámíthatóan viselkedik télen-nyáron. Felette sem lesz instabil, de zavaróvá válik a rázás, és persze biztos nem tesz jót semminek, tehát a vmax kb a 100. Igaz így mindenhova lassabban érek oda, viszont alacsonyabb a fogyasztás