Nos megjavult az autóm.
Mivel már mindent ki mértem és kizártam arra jutottam hogy nincs meg melegen a Rail nyomás.
Ha átvertem a hőfok érzékelőket akkor valószínű a dúsabb üzemanyagot fecskendezte a hengerbe a porlasztó és más nyomásérték engedélyezett a hidegindításnál mint meleg indítás esetén.
Ezért hideget érzékelve be bírt indulni.
Szóval mindent kizártam és a porlasztókat elvittem beméretni. Itt kiderült hogy eggyel van nagyobb baj.
De ha már ki volt szedve a porlasztócsúcsokat kicseréltettem a maradék 3 db ban is.
Így remélem nem lesz gond velük egy jó darabig.
A porlasztócsúcs csere 26000Ft A teljes felújítás 40000Ft Így fizettem 118000FT a 4 porlasztó rendbetételéért.
Szerencsére ez még buta porlasztó így nem kellett vinnem még felprogramozni a motorvezérlőbe így ezt megúsztam.
Ma beszereltem és indul a kocsi hidegen melegen.
Holnap lesz az első hosszabb teszt út. Kiváncsi leszek hogy viselkedik a kicsike.