Lemerészkedtem délután az aszfaltól!
Persze ne nagy terepezésre gondoljatok, én még nagyon kezdő vagyok ezen a téren.
Kb. 20 perc volt. Próbáltam lejtőn fel-le mászkálni, meg kissé puhább talajra is merészkedtem.
Sikeresen el is süllyedtem (bár ez lehet csak személyautós szemmel számít elsüllyedésnek).
A hátsókerék csak forgott, aztán átkapcsolva szépen kijött, de akkor is eléggé kipörögtek a kerekek.
Az autón Bridgestone Dueler 840 H/T van. A "H/T" jelölés mit jelent? Egy másik terepgumin A/T-t láttam!
Van valakinek tapasztalata ezekkel a gumikkal? Neki lehet ezekkel vágni a télnek? Persze nem téli terepezésnek, csak óvatos használat mellett!
Van az első futóműnek zsírzási pontja? Mert kicsit olyan mintha nyekeregne, mintha száraz lenne valahol!
Ja, és egyszer most is hallottam azt a fémes hangot, amikor teljesen alá volt tekerve a kormány, de asszem rájöttem honnan jön!
Van egy csavar, ami kitekert állásnál ütközőként funkciónál. Lehetséges, hogy amikor teljesen alá van tekerve a kormány és mozdul függőleges irányba az autó ez adja a hangot?
Az érdekes az, hogy a két oldalon nem ugyanolyan hosszan van behajtva a csavar!
Bocs a sok kérdést, tanulni szeretnék!
[a csatolmányt egy admin törölte]