nem arra, hogy tekered a kormányt, és rárajzolja a képre, hogy hová kerül úgy a kocsi, ha folytatod a tolatást? érdekes dolog lehet, én még sose láttam ilyet működés közben
De, pont arra.
A tolatókamera e nélkül a funkció nélkül jó például kicentizni az éppen mögötted álló tárgyat olyankor, amikor a radar már folyamatosan visít, és jó arra is, hogy észrevedd, ha valaki vagy valami (kutya, macska, - ne adja az ég - gyerek) van a holttérben. Tolatni, szűk helyre beállni viszont csak a kamerára hagyatkozva nem túl szerencsés, nem látod az autó sarkait, széleit, nem tudod, hova fogsz érkezni, főleg, mert a kamera némiképp torzít, hogy nagyobb teret lásson be. Így kell a tükör is - felváltva nézegeti az ember a tükröket és a kamera képét, vagy néha inkább csak a tükröt (én például beállás közben tükörből nézem a kapu széleit, a kamerán meg a macskáinkat, mert előszeretettel rohangálnak a tolató autó mögött
). A segédvonal ilyenkor jó, kirajzolja, hogy az adott kormányállással tolatva mi az a több méterel mögötted lévő hely, ahova érkezni fogsz, jó esetben az autó szálességét is jelölve, így kicsi eséllyel megy neki az ember valaminek.
Nem egy létszükséglet (a két tükör tökéletesen elég a jó beálláshoz), de ha már van kamera, nagyon hasznos kiegészítő - lenne. De az Avensisben pont nincs, tényleg érthetlen, hogy miért.
Talán már túlontúl is hasonlítana a Lexusra?