Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 725476 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Avensis III.
« Válasz #1710 Dátum: 2012.08.09 21:16:54 »
Tényleg, figyelmetlen voltam.
Legyen 6 millió.
És hagyjuk is a hasznot. Tegyük fel nem keresett ezen a konkrét modellen semmit. 6 millió minusz regisztrációs adó minusz forgalomba helyezés költségeiből kellett hozzájutnia az autóhoz, úgy, hogy a hasonló autók a mobile.de-n kerek hatmillió körül indulnak átszámítva.
De oké, többet hozott, alkudott, akkor sem jön ki...

Tehát csak az lehet, hogy ezek a "tuti" vétel szerü autók valami zárt aukción vagy nem is tudom hogyan kelnek el odakint, és ez a kereskedő ilyen körökben mozog. Mert ha amúgy tuti az autó, akkor mást nem tudok elképzelni... Bár ott is furcsállom, hogy egy ilyen extra olcsón kínált autóra nem egy helybeli csap le...
2 trélerrel járnak ki, összesen kb 140.000Ft volt a teljes papírmunka. Tehát, 5,850M az autó behozott ára. Haszonnal. Kint ez kb 5,8M és ezen az 1db autón kicsit kevesebb haszna van, mivel ennyi idő alatt (2012 március) nagyon sokat nem mehetett, tehát, nem ez az az autó, aminek megéri visszatekerni az óráját. Visszatekerne 10.000-et, vagy 15.000-et? Mit ér vele? Nem tud annyit fogni rajta, hogy megérje, ellenben egy 3-4 éves autóval, amiben már meglehet a 180-200.000km. Abból visszateker 100.000-et és ott tud nyerni a vételáron.

Ennek az Avénak még a gyári gumiján is látszik a piros csík, ami a leghamarabb kopik le, ahogy elkezdik használni.  :)

Még egyszer kérdezem: (komoly a kérdés) Életszerű-e, hogy egy magyar (kvázi senkiházi) nepper kedvéért meghamisítják az elektronikus szervizkönyvet?  :?:
Agyarkától kérdezem: Életszerű-e az, hogy egy német tulaj nem szakszervizbe viszi első szervizre a 3 évig garanciális autóját?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Avensis III.
« Válasz #1711 Dátum: 2012.08.09 22:31:36 »
Idézet
Még egyszer kérdezem: (komoly a kérdés) Életszerű-e, hogy egy magyar (kvázi senkiházi) nepper kedvéért meghamisítják az elektronikus szervizkönyvet?
Nem hamisítják. Mivel abba még nincs bejegyzés, csak a forgalomba helyezésről. Így aztán lehetne benne már akár 40 ezer km is, 11 hónapos korában visszalőnék 15-re, és elvinnék az első szervízre.

Idézet
Életszerű-e az, hogy egy német tulaj nem szakszervizbe viszi első szervizre a 3 évig garanciális autóját?
Igen, életszerű.
Mióta megvan ez a hülyeség hogy független szervízbe elvégzett karbantartásokkal is él a garancia, azóta a flottakezelők spórolás miatt leszerződnek egy független szervízzel, és olcsón szervízeltetik a flottát!

Mielött megint túlreagálod, nem a kokrét autóról van szó, csak beszélgetünk. Azon már legyünk túl, hogy az tényleg jó vétel volt!
Xanyi

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Avensis III.
« Válasz #1712 Dátum: 2012.08.10 03:05:59 »
Laci, ekkora butaságot, gondoltam nem is írsz le.  :flowers:
EURO5 új dízelmotoros autóról beszélünk. ELárulom, 110.000Ft volt a regadó rá.  ;)
Nem tudtam, hogy hasznalt autora ilyen keves  :no: :hmmmm: Nekem az Aurisnak egymillio felett volt ha jol emlekszem  :wacko: Igaz az csak euroIV volt, de az mar 11-es besorolasu, tehat a linkelt honlap alapjan mar mindegy.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Avensis III.
« Válasz #1713 Dátum: 2012.08.10 03:28:02 »
Xanyi
 :yes:

(Éppen a Super hírlevelében kaptam egy cégcsoportos reklámot.)
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.10 03:32:37 írta Agyarka »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #1714 Dátum: 2012.08.10 06:42:14 »
Nem hamisítják. Mivel abba még nincs bejegyzés, csak a forgalomba helyezésről. Így aztán lehetne benne már akár 40 ezer km is, 11 hónapos korában visszalőnék 15-re, és elvinnék az első szervízre.
Igen, életszerű.
Mióta megvan ez a hülyeség hogy független szervízbe elvégzett karbantartásokkal is él a garancia, azóta a flottakezelők spórolás miatt leszerződnek egy független szervízzel, és olcsón szervízeltetik a flottát!

Mielött megint túlreagálod, nem a kokrét autóról van szó, csak beszélgetünk. Azon már legyünk túl, hogy az tényleg jó vétel volt!
Nem fogom, tudom, hogy nem bántásból írod.  :flowers:
Hát, a külföldi szokásokba nem látok bele, de nem hinném, a független szervizes karbantartásokat nem jegyzik, akár flotta autóról van szó, akár magán tulajdonúról.
Csak, hogy mégis visszatérjünk az adott autóra, ez 2012. márciusi autó, 5 hónapos. Szinte biztos, hogy nem futott 40.000-et, de még a felét sem hiszem. A 40.000km már látszik az autón, illetve, nem is a 40.000km, hanem a használat. Ott már vannak nyomok, amiből lehet arra következtetni, hogy többet futott...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Avensis III.
« Válasz #1715 Dátum: 2012.08.14 12:42:14 »
Nem tudtam, hogy hasznalt autora ilyen keves  :no: :hmmmm: Nekem az Aurisnak egymillio felett volt ha jol emlekszem  :wacko: Igaz az csak euroIV volt, de az mar 11-es besorolasu, tehat a linkelt honlap alapjan mar mindegy.
Elég drasztikus regadó csökkentés volt mostanában. BMW 730d (euro5) regadó kb 200k...Jah, amúgy volt szerencsém vezetni...finom :)
Gabe 254.

mivan?

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 171
Re:Avensis III.
« Válasz #1716 Dátum: 2012.08.31 22:56:10 »
Láttam ma egy facelift-es D-CAT premium wagont... sötétbordóban...
Hát otthagytam volna érte a fele királyságomat meg a saját kocsimat (az anyósommal az anyóson)...

 :eek: :eek: :eek: :eek:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Avensis III.
« Válasz #1717 Dátum: 2012.09.02 12:35:06 »
Hűbammeg, ez gyönyörű!!! :eek: :wub: Jöhet! :devil:
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #1718 Dátum: 2012.09.07 09:42:54 »
Zsírkafa ez a szín!

Hétvégén megyünk Debrecenbe, kipróbálom a jóbarátom autóját is! Csak el ne felejtsem az első három almapálinka előtt...  :D

Amúgy, érdekes ez a Toyota: Felhívott a vásárlást követő héten és azt mondta: "Bakker, egyre jobban szeretem ezt az autót!"  :D
Van is rá oka, többek között azért, mert MEGMONDTAM, hogy ez lesz!  :clap:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #1719 Dátum: 2012.09.07 19:06:48 »
hát, én meg mostanában egyre többet gondolok a mazda5-ösömre, amit az avesnsisre cseréltem el...és ha az avére gondolok, nem mozdul meg bennem semmi, pedig objektíve mindenben jobb kocsi volt a mazdánál...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #1720 Dátum: 2012.09.14 11:28:55 »
Zsírkafa ez a szín!

Hétvégén megyünk Debrecenbe, kipróbálom a jóbarátom autóját is! Csak el ne felejtsem az első három almapálinka előtt...  :D

Amúgy, érdekes ez a Toyota: Felhívott a vásárlást követő héten és azt mondta: "Bakker, egyre jobban szeretem ezt az autót!"  :D
Van is rá oka, többek között azért, mert MEGMONDTAM, hogy ez lesz!  :clap:
No, volt alkalmam vezetni ezt az autót, vegyesen, városban és autópályán is egy kicsit.

Előre bocsátom, hogy ez az általam vezetett legcsendesebb dízel autó, döbbenetes benne utazás közben a "szúúúúúúszáááááá..."  :D
A váltó áttélei nagyon hosszúak, 4.-ben 50-nél 1200-at forog a motor, no, ekkor azért kicsit búg. Nem szereti. Városi átlagos tempónál nem látom szükségét, hogy 4.-be kapcsoljak.
A 6. fokozat is utazó, 120-nál 2000. Ugyanígy működik a Passat és az Insignia is, de itt, az Avéban olyan csend van, hogy szinte fel sem tűnik, hogy a motor jár normál autópálya tempó mellett. Mindössze a külső visszapillantó tükör szélzaja surrog kicsit, de az tökéletesen elnyomja a motor zaját.
Egyébként minden finoman működik, nekem ugyan a gázpedál érzéketlensége kicsit szokatlan a Corolla után (utóbbinál elég csak megérinteni a pedált, már reagál az autó, e3nnél dízelesen mélyebbre kell nyomni, hogy történjen valami).
Szépek a fényei, mind a műszerpulton, mind az autó külsején. Elegáns, finom, megfontolt, komoly. A hátsó lámpák világításának kifejezetten jót tett a led csík világítás (a pontokban világító led helyett).
A fedélzeti multimédiás rendszere is kifogástalan, azonnal "párosodik" az okos telefonokkal.
Jó a váltó is, jól beállítható az ülés, a kormány, igazán kényelmes az ülőhelyzet és ezzel együtt az utazás is benne.
A hifi meglepően jól szól, bár én 1 perc után kikapcsoltam, mert az autóra voltam kíváncsi.
A motor érzésre 1400-1500-tól használható, az alatt semmi dinamika, csak búgás. Innentől, viszont, mint a nagy könyvben: finoman és folyamatosan húz, dízel létére néma csendben. Ennek ellenére a benzines után én menet közben is érzem a kormányon a rezonanciát, amit a dízel motor kelt, de persze, boldogan szoknék hozzá...

Ami hiányosság és idegesítő:
- NINCS HÁTSÓ TÉR SZELLŐZTETŐ ROSTÉLY PÁROS!!!!!!!!!!!!!! Bakker, a legalapabb Octaviában is van!!!!!!!  :ph34r: :cry: (rendben, hogy ebben jól szellőzik a kabin, de egyrészt nem dobná meg 5000Ft-nál jobban az autó előállítási költségét, másrészt komfortnövelő is egyben)
- Bár a középső kartámasz alatti pakoló rekesz elnyel egy 2L-es palackot (  :lol: ) és egy fél literest is együtt, de nem hűthető, ahogy a kesztűtartó sem! Ezt 2004-ben gyártott ex-céges MéganeII-őm is tudta. Apróság, de 7-8 Milli Forintért tudnia kell(ene) egy családi autónak (mint, ahogy az összes konkurens is tudja).
- És ennyi.  :clap:

Kiváló autó, családnak, nyugodt embereknek és nyugalomra vágyó embereknek gyártva.
Zoli barátom is mondta, hogy teljesen átveszi az autó által árasztott nyugalmat vezetés közben, nem érzi szükségét annak, hogy meghúzassa, előzgessen vele vadul. Képes rá az autó, de nyugodtan.

Amúgy óra szerint 210 körül van a vége (nem én vezettem)...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #1721 Dátum: 2012.09.14 11:44:20 »
Amúgy óra szerint 210 körül van a vége (nem én vezettem)...
Nálam 200 felett egy mutatónyival és én nyomtam  :D

gbucus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 356
Re:Avensis III.
« Válasz #1722 Dátum: 2012.09.14 18:15:10 »

Ami hiányosság és idegesítő:
- NINCS HÁTSÓ TÉR SZELLŐZTETŐ ROSTÉLY PÁROS!!!!!!!!!!!!!!
Ebben nem vagyok biztos. Amikor az AVE l-be utólag szereltettem tolató radart, levették a hátsó lökhárítót, és alatta láttam szellőzőhöz hasonló kivágást, megkérdeztem, mi az. Azt mondták, hogy ott van a szellőzés kialakítva. Hogy merre megy ki a levegő, abba nem bonyolódtam bele. Lehet, hogy a hármas AVÉ-nél is ilyen rejtett megoldás van.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Avensis III.
« Válasz #1723 Dátum: 2012.09.14 18:36:02 »
Az tenyleg szellozo rostely, de nem ugy  :flowers:

Az Ave haromban labhoz van befuvas a hatul uloknek. Valoban eleg piti hianyossag  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Avensis III.
« Válasz #1724 Dátum: 2012.09.14 23:55:55 »
Valóban "kicsit" késve reagál a Toyota az ilyen kényelmi apróságokra (a hátsó oldalablakok napfényvédő rolójára is hány évet kellett várni, ami szintén rendelhető már egy Octaviaba is évek óta...), én sem 4 zónás klímáról álmodom, csak szimpla szellőzőrostélyokról a hátsó utasoknak.
Ha jól rémlik talán az Accord már rájött ennek az apróságnak a hiányosságára, de talán ezzel ki is fújt a japán középkategóriások listája.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61