Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 725802 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2580 Dátum: 2016.01.04 10:17:51 »
kéttömegű már a benzinesekben is régóta van, szívómotoroknál is. csak szerintem a kisebb megterhelés miatt ritkábban megy tönkre ("a nyomaték öl, nem a fordulat", ugye...)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #2581 Dátum: 2016.01.04 10:39:32 »
kéttömegű már a benzinesekben is régóta van, szívómotoroknál is. csak szerintem a kisebb megterhelés miatt ritkábban megy tönkre ("a nyomaték öl, nem a fordulat", ugye...)
Benzines Toyota Avensisekben NINCS kettőstömegű lendkerék. Utána kéne először nézni, mielőtt ilyen blődségeket írsz... ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:Avensis III.
« Válasz #2582 Dátum: 2016.01.04 18:29:57 »
Igen, ezekkel teljesen egyetértek, de a japán piac az egyetlen ami tartja magát ilyen téren.
Azért szerintem még az amerikai piac is ilyen.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2583 Dátum: 2016.01.04 18:47:08 »
Azért szerintem még az amerikai piac is ilyen.
Igen, de amerikai kocsikból leginkább csak szürkeimport jön, az alkatrész ellátottság meg alacsony, lassú, drága. Japán piacról ezzel szemben szinte minden jön Európába is.

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:Avensis III.
« Válasz #2584 Dátum: 2016.01.04 21:33:35 »
Én csak arra gondoltam, hogy Amerika elég nagy piaca a benzines motorok. És ott elég elterjedtek a szívó motorok.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #2585 Dátum: 2016.01.05 09:00:10 »
Azért szerintem még az amerikai piac is ilyen.
Meg az orosz is.  :)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2586 Dátum: 2016.01.05 12:22:25 »
Szeretném megosztani: a t25-t27 menetstabi/kipörgésgátló érzékenysége, működése határozott fejlődésen ment át. A Madarasi-Hargitára kapaszkodtam fel vele 2-szer: először csak sima letaposott jeges, másodszor erre a jégre ráesett 1-2 centis friss havon (ami így remekül csúszik :clap:). Igaz, hogy 3-4ezret futott, új gumik vannak az avén, ami nem elhanyagolható segítség. Zökkenőmentesen, simán feljutottam a 10 km-s erős emelkedőn, pedig van pár hajtűkanyar, ahol nagyon lecsökken a lendület. Jóval később és sokkal lágyabban avatkozik közbe az autó, a t25-höz képest. Határozottan jobb vezetni téli viszonyok között, mint a t25-öt. :yes:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2587 Dátum: 2016.01.05 14:10:05 »
Bár összehasonlítási alapom nem sok van, de nekem is nagyon tetszik ahogyan durva gázra is kordában tartja a kerekeket  :D

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2588 Dátum: 2016.01.07 14:30:37 »
Szeretném megosztani: a t25-t27 menetstabi/kipörgésgátló érzékenysége, működése határozott fejlődésen ment át. A Madarasi-Hargitára kapaszkodtam fel vele 2-szer: először csak sima letaposott jeges, másodszor erre a jégre ráesett 1-2 centis friss havon (ami így remekül csúszik :clap:). Igaz, hogy 3-4ezret futott, új gumik vannak az avén, ami nem elhanyagolható segítség. Zökkenőmentesen, simán feljutottam a 10 km-s erős emelkedőn, pedig van pár hajtűkanyar, ahol nagyon lecsökken a lendület. Jóval később és sokkal lágyabban avatkozik közbe az autó, a t25-höz képest. Határozottan jobb vezetni téli viszonyok között, mint a t25-öt. :yes:

szép hely, ott én bringával tekertem fel a nyáron. küzdős volt  :flowers:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2589 Dátum: 2016.01.09 20:40:15 »
Én csak arra gondoltam, hogy Amerika elég nagy piaca a benzines motorok. És ott elég elterjedtek a szívó motorok.
Értelek és hidd el, teljesen komolyan mondom. Szívó benzinest vezettem kint. Sok minden homályos ennyi idő távlatából, de az állandó vigyor a képemen a sok padlógáz közben még mai napig friss emléknek tűnik. Viszont a US kocsi HU benzinárak mellett kizárt. Olcsó fuel-efficient, betegágy típusú konzervautót meg Európában is kapni, amiatt nem importálunk.

vatibor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Avensis III.
« Válasz #2590 Dátum: 2016.01.11 15:05:02 »
Sziasztok,
Ezennel bejelentkezek a fórumra :-)
Kb 2 hét múlva tulajdonosa leszek egy 2012.8 havi Toyota Avensis Wagon 2.2 D-CAT Premium Automata gknak mint második tulaj.
Az autót az első tulaj Németországban vette újonnan a jobb felszereltség miatt, de Magyarországon helyezte forgalomba. E-szervizkönyves, Magyarországon szervizelt autó.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #2591 Dátum: 2016.01.11 15:23:08 »
Üdv a fórumon, és légy te is elégedett Toyota tulaj. Az autód igen különleges, nem tudok róla, hogy másnak lenne ugyanilyen közöttünk. A motorra figyelj oda nagyon, mit teszel bele és hogyan szervizelteted: motorolajból kizárólag a belevalót és az előírt időközönkénti cserével, illetve, üzemanyagból is csak prémiumot ajánlok, mert nem kellő anyagokkal üzemeltetve lehet háklis ez a motor.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

vatibor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Avensis III.
« Válasz #2592 Dátum: 2016.01.11 15:40:24 »
Üdv a fórumon, és légy te is elégedett Toyota tulaj. Az autód igen különleges, nem tudok róla, hogy másnak lenne ugyanilyen közöttünk. A motorra figyelj oda nagyon, mit teszel bele és hogyan szervizelteted: motorolajból kizárólag a belevalót és az előírt időközönkénti cserével, illetve, üzemanyagból is csak prémiumot ajánlok, mert nem kellő anyagokkal üzemeltetve lehet háklis ez a motor.
Köszi,
Már végig olvastam a fórumot, sok hasznos tanácsot szűrtem le , köztük a prémium üzemanyaggal kapcsolatosakat is.
Hát úgy néz ki ebben az autóban benne van minden amit belelehet pakolni, az összes kényelmi és extra funkció.
Még a touch-os navi-audió stb leírást nem találtam angol v magyar nyelvűt a netten, mert csak német van hozzá és azt a nyelvet nem ismerem.
18-as gumi van rajta még annak az előírt nyomását keresgetem.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Avensis III.
« Válasz #2593 Dátum: 2016.01.11 15:49:39 »
Én is üdvözöllek és gratulálok a választáshoz!  ;)
Az Aut váltó egy nagy áldás, és ami a tiédben is van szerencsére még a hagyományos, nem CVT rendszerű, mert az számomra felejtős.  :whistling:

Tudtommal hasonló autója van Oximoron-nak is, bár ha jól rémlik az egy 2009-es példány.
Ritka felszereltség a Premium.  :wub: Nem tudom a Németeknél is az volt-e a fullos csúcs, mert az itthoniakban ezekben panoráma tető, elektromos és memóriás bőrülések, elektromos kormányoszlop állítás és még egy sor kényelmi ketyere van - illetve csak ehhez a motorhoz lehetett a sávtartó és egyéb elektronikákat megrendelni csomagban.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

vatibor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Avensis III.
« Válasz #2594 Dátum: 2016.01.11 15:55:54 »
Én is üdvözöllek és gratulálok a választáshoz!  ;)
Az Aut váltó egy nagy áldás, és ami a tiédben is van szerencsére még a hagyományos, nem CVT rendszerű, mert az számomra felejtős.  :whistling:

Tudtommal hasonló autója van Oximoron-nak is, bár ha jól rémlik az egy 2009-es példány.
Ritka felszereltség a Premium.  :wub: Nem tudom a Németeknél is az volt-e a fullos csúcs, mert az itthoniakban ezekben panoráma tető, elektromos és memóriás bőrülések, elektromos kormányoszlop állítás és még egy sor kényelmi ketyere van - illetve csak ehhez a motorhoz lehetett a sávtartó és egyéb elektronikákat megrendelni csomagban.
igen, ez mind benne van