Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 724366 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Avensis III.
« Válasz #2370 Dátum: 2014.09.16 00:16:21 »
Szerintem is elég az 1,8-as motor, de, ha a szívemre hallgatok, akkor a 2,0-t választanám.

Ave III-ból itthon elég ritka a 2 literes benzines, sokáig talán még csak nem is forgalmazták itthon ezt a motort, ha jól emlékszem.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Avensis III.
« Válasz #2371 Dátum: 2014.09.16 06:41:08 »
Megy az, csak nem olyan "látványos" az a gyorsulás. Ha nem a hátbaverős (de rövid) gyorsulásokra gerjedsz, nem lesz vele gond.
Én egy HDI-ből ültem át  ;)
Menjen normálisan. Azt olvastam róla, hogy nem az az "ütős", az elején  erőfitogtató, aztán halál, hanem hogy viszonylag konstans a nyomatékleadása szemben mondjuk a Mazda6-tal. Találtam olyat is, hogy picit késik a reakció gázpedál lenyomása után. Ez mennyire igaz illetve ha az, mennyire zavaró.
A másik az, hogy 3000-es fordulatig süketszoba van bent. :)
A mobile.de-n volt egy hirdetés, hogy 3 gyári kulccsal eladó. Elírás, gyüjtögető vagy tényleg annyi van hozzá?

 :whistling:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Avensis III.
« Válasz #2372 Dátum: 2014.09.16 07:01:29 »

Ave III-ból itthon elég ritka a 2 literes benzines, sokáig talán még csak nem is forgalmazták itthon ezt a motort, ha jól emlékszem.  :hmmmm:
azert nem árulták itthon, mert csak 5 LE-vel erősebb az 1,8-asnál.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2373 Dátum: 2014.09.16 07:23:31 »
Menjen normálisan. Azt olvastam róla, hogy nem az az "ütős", az elején  erőfitogtató, aztán halál, hanem hogy viszonylag konstans a nyomatékleadása szemben mondjuk a Mazda6-tal. Találtam olyat is, hogy picit késik a reakció gázpedál lenyomása után. Ez mennyire igaz illetve ha az, mennyire zavaró.
A másik az, hogy 3000-es fordulatig süketszoba van bent. :)
A mobile.de-n volt egy hirdetés, hogy 3 gyári kulccsal eladó. Elírás, gyüjtögető vagy tényleg annyi van hozzá?

 :whistling:
Egy szivó motor (tök mindegy benzin vagy dízel) nem ütős az elején. Mint ahogy a turbósok is, amíg nem dolgozik a csiga (talán a 2 turbósok kevésbé)
A környezetvédelmi normák miatt minden kb. 15 évnél fiatalabb autónak késik a gázreakciója ;)

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Avensis III.
« Válasz #2374 Dátum: 2014.09.16 08:17:34 »
Egy szivó motor (tök mindegy benzin vagy dízel) nem ütős az elején. Mint ahogy a turbósok is, amíg nem dolgozik a csiga (talán a 2 turbósok kevésbé)
A környezetvédelmi normák miatt minden kb. 15 évnél fiatalabb autónak késik a gázreakciója ;)
Azért is tettem idézőjelbe az ütőst. Persze két szívóüzeműt összehasonlítva :) Van olyan, ami ha más nem érzetre jobban húz alul, de nem marad meg olyan szinten a lendülete.
Én eddig nem tapasztaltam az általam vezetett autókon észrevehető késlekedést EURO III, IV-nél, de egy 90-es 1.2-es Ibizánál igen, az halál volt.
Nyilván valami minimális gázfröccsel lehet elrejteni a késlekedést.


csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2375 Dátum: 2014.09.16 08:37:54 »
apám 1.4-es turbó astrája épp arról nevezetes, hogy nagyon egyenletes a teljesítményleadása. legalábbis turbómotorhoz képest. de még ott is erősen érezhető a csúzlieffektus, amit én nem szeretek.
egy nyomatékgörbe legyen vízszintes, ne emelkedjen. vagy legalább ne meredeken. vagy tartozzon hozzá automata váltó :D

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Avensis III.
« Válasz #2376 Dátum: 2014.09.16 10:13:35 »
A mobile.de-n volt egy hirdetés, hogy 3 gyári kulccsal eladó. Elírás, gyüjtögető vagy tényleg annyi van hozzá?

Én csak az eddigi Avensisekről tudok nyilatkozni, amik alattam voltak. Mindegyikhez 3 "gyári" kulcs járt, de ebből 2 volt úgynevezett teljes kulcs (központi zár vezérlővel, gombokkal, stb - azaz a "fekete kulcs"), a harmadik pedig egy szervizkulcs volt ("szürke kulcs"), ami tulajdonképpen ha jól rémlik nyitja a vezetőoldali ajtót és elindítja a motort, de mást "nem tud".
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:Avensis III.
« Válasz #2377 Dátum: 2014.09.16 10:35:04 »
Igen nekem is ez a 3 kulcs van az autóhoz és a Corimnál is így volt.

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Avensis III.
« Válasz #2378 Dátum: 2014.09.16 19:07:23 »
Így érthető, köszönöm.
A három kulcson, szervízkönyven és a felhasználói útmutatón kívül jár még valami a kocsihoz, ami "tartozéknak" számít? Nem izzókészlet és társai. :)
Valamint van esetleg itt valaki, aki alvázszám alapján rá tud kukkantani a kocsi múltjára? Max. 5 éves járgányt keresünk.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Avensis III.
« Válasz #2379 Dátum: 2014.09.16 21:09:19 »
Szerintem ezt márkakereskedése is válogatta, mi járt hozzá. Mi pl bőrkötéses tartóban kaptuk meg a kezelési könyvet, volt benne továbbá egy kihajtható 1-2 oldalas "gyors" kezelési útmutató, egy üdvözlő bevezető könyvecske, egy Eurocare füzetecske és egy külön kártya számokkal és infókkal, hibajavító, és persze 1-2 névjegykártya is benne volt.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Avensis III.
« Válasz #2380 Dátum: 2014.09.16 21:23:56 »
Szerintem ezt márkakereskedése is válogatta, mi járt hozzá. Mi pl bőrkötéses tartóban kaptuk meg a kezelési könyvet, volt benne továbbá egy kihajtható 1-2 oldalas "gyors" kezelési útmutató, egy üdvözlő bevezető könyvecske, egy Eurocare füzetecske és egy külön kártya számokkal és infókkal, hibajavító, és persze 1-2 névjegykártya is benne volt.
Nem ilyen mélységben gondoltam, csak ami kötelező tartozék, amire figyelni kell.
Hibajavító gesztusnak azért nem rossz.
Az Eurocare az assistance?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Avensis III.
« Válasz #2381 Dátum: 2014.09.16 22:34:54 »
Kötelező tartozékot, mint KRESZ-táskát általában adtak az autóhoz (benne izzókészlet, eü-csomag, elakadásjelző háromszög, és esetleg vontatókötél) - de ezen felül már tényleg kereskedése válogatta.
Pl néhányan adtak hozzá ingyen szőnyeget, stb, de ennél nagyobb gesztusról nem nagyon lehet álmodni itthon, szerintem.

Hibajavító szerintem járt minden Toyotához, vagyis eddig mindegyik Avensisben volt, többi modellről nem tudok nyilatkozni.

A Eurocare alapból 3 év vagy 100e km-es garancia, ezt lehet hosszabbítani 4. illetve 5.-ik év vásárlásával - illetve sok esetben ezen korhatár felett is ha továbbra is márkaszervizben szervizelteted az autót, akkor adnak rá 1 év további Eurocare-t.
Nekem pl az ex 7 éves Avensisemen is volt Eurocare szolgáltatás, igaz szerencsére sosem kellett igénybe venni.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Avensis III.
« Válasz #2382 Dátum: 2014.09.16 23:06:38 »
Kötelező tartozékot, mint KRESZ-táskát általában adtak az autóhoz (benne izzókészlet, eü-csomag, elakadásjelző háromszög, és esetleg vontatókötél) - de ezen felül már tényleg kereskedése válogatta.
Pl néhányan adtak hozzá ingyen szőnyeget, stb, de ennél nagyobb gesztusról nem nagyon lehet álmodni itthon, szerintem.

Hibajavító szerintem járt minden Toyotához, vagyis eddig mindegyik Avensisben volt, többi modellről nem tudok nyilatkozni.

A Eurocare alapból 3 év vagy 100e km-es garancia, ezt lehet hosszabbítani 4. illetve 5.-ik év vásárlásával - illetve sok esetben ezen korhatár felett is ha továbbra is márkaszervizben szervizelteted az autót, akkor adnak rá 1 év további Eurocare-t.
Nekem pl az ex 7 éves Avensisemen is volt Eurocare szolgáltatás, igaz szerencsére sosem kellett igénybe venni.  ;)
Jönnek itt az infók kérem szépen. :)
Nem tudom, hogy mennyire fog fennállni a garancia hosszabbítás lehetősége, de jó hogy van rá mód.
Most már (egy kis minimális kifutás után) csak egy megfelelő példányt kell találni.

voxelspace

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Avensis III.
« Válasz #2383 Dátum: 2014.09.17 23:23:32 »
Sziasztok!

Friss Avensis tulajkent erdeklodnek, hogy tudtok e javasolni beszerzesi forrast jobb oldali visszapillanto kulso burkolathoz?Bontott is megfelelne ugyis fenyezni kell.Most hozattam be a kocsit es szeretnem potolni a hianyzo elemet.Plusz olyan kerdesem lenne,hogy mivel tolatoradaros es szeretnek fix vonohorgot akkor tenyleg bukom majd a radart???A kocsi egy 2010es 1.8 kombi executive.
Elore is koszi a segitseget.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Avensis III.
« Válasz #2384 Dátum: 2014.09.18 01:37:29 »
tolatoradaros es szeretnek fix vonohorgot akkor tenyleg bukom majd a radart???
Szia!
Igen, utánfutóval tolatáskor.-)
A gyári helyre beszerelt radaroknak a vonóhorog és a rögzítése nem szokott problémát okozni. Vontatáskor meg általában manuálisan meg kell szakítani a tápot, hogy ne csipogjon feleslegesen hátramenetben. Vannak olyan verziók, amik önállóan kikapcsolnak az utánfutó észlelésekor (induláskor kalibrálnak).