Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 725533 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Avensis III.
« Válasz #2280 Dátum: 2014.08.09 00:24:32 »
akkor ez így viszont nagyon gáz, teljesen megértem ,hogy nem kellett ennyiért...kábé két kilót ér egy xenon, másik kettőt a navi, a nagyobb felninek semmi értelme, úgyhogya hülyének is megéri hétszázért  :devil:

Összehasonlítottam a toyota.hu szerint a különbséget a Sol és a Limited között:
-a Sol esetében a kf felni csak a 2.2-es dízelhez jár (igaz akkor már 17-es), amúgy csak acél kerék dísztárcsával van hozzá
-nincs nappali led, illetve a már említett adaptív Xenon, fényszóró-mosóval
-"többet tudó" Touch rendszer van benne

A pdf-es katalógus meg se említi a Limited csomagot, gondolom ez utólag jöhetett be/jutott valakinek az eszébe. Amúgy a Sol valóban jól fel van szerelve, még első ülésfűtés is jár hozzá.  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Avensis III.
« Válasz #2281 Dátum: 2014.08.09 13:28:48 »
Uzennem annak aki ejszaka lelopta a disztarcsaimat A K U R V A ANYAD vagott volna falhoz szuletesed napjan! Egyebet nem tudok mondani.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2282 Dátum: 2014.08.09 13:46:58 »
költse gyógyszerre  :censored:

sokan azzal a műanyag szorítóval rögzítik a tárcsákat, akkor macerásabb levenni

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2283 Dátum: 2014.08.09 14:46:09 »
láttatok ti már avensist adaptív tempomattal és sávtartóval?  :eek: ez így ahogy van jöhetne hozzám használatba... (bár kissé drága a lelkem)
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.09 14:50:36 írta csufár »

hablaty

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis III.
« Válasz #2284 Dátum: 2014.08.09 20:06:26 »
láttatok ti már avensist adaptív tempomattal és sávtartóval?  :eek: ez így ahogy van jöhetne hozzám használatba... (bár kissé drága a lelkem)
Én már igen, a 2.2es DCAT 6 sebességes automata váltós modellhez jár, azt hiszem a legnagyobb felszereltségi szinten.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Avensis III.
« Válasz #2285 Dátum: 2014.08.09 22:53:00 »
Bizony, a linkelt példány már tényleg full extrás kivitel, nincsenek vak kapcsolók benne.  :D
Külföldön máshogy ment a felszereltségi politika, mert láttam már szövetkárpitos kombiban is panoráma tetőt, itthon valóban csak a Premiumhoz járt, illetve a sávtartó és adaptív tempomat csakis a 2.2-es dízel+Aut váltó kombóhoz.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis III.
« Válasz #2286 Dátum: 2014.08.10 01:42:10 »
láttatok ti már avensist adaptív tempomattal és sávtartóval?  :eek: ez így ahogy van jöhetne hozzám használatba... (bár kissé drága a lelkem)
Három hónapja napi szinten  :D :innocent:
Ez egy TEC-Edition, a németeknél volt kapható, az akkori legmagasabb felszereltségi szint (2009 -  )

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2287 Dátum: 2014.08.10 08:49:48 »
ó tényleg, neked akkor egy ugyanilyen van. én is elfogadnám  :clap:

hogyan működik a sávtartó? ugye nem kormányoz, csak sípol? és a követős tempomat milyen?

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis III.
« Válasz #2288 Dátum: 2014.08.10 10:05:30 »
ó tényleg, neked akkor egy ugyanilyen van. én is elfogadnám  :clap:

hogyan működik a sávtartó? ugye nem kormányoz, csak sípol? és a követős tempomat milyen?
De, beavatkozik a kormányzásba is. Csak akkor működik, ha bekapcsolod, és ha jól vettem ki, mindkét oldalon jól felismerhető sávjelzés kell neki, tehát autópályán működik jól. Ha elkezdessz "kigyalogolni" a sávból, akkor rádszól, és finoman visszakormányozza az autót (mindkét irányba működik).
A követő tempomat érdekes, eddig úgy tűnik, hogy ha tempomatot kapcsolok, akkor mindig ezt használja. Az érzékelési távolság három fokoztban állítható, ha utolérsz valakit, és ezen a távon belül kerülsz, akkor lelassít, és feleszi a tempóját. Ha meg is akartad előzni, csak véletlenül túl közel mentél mögötte, akkor ez lehet kellemetlen is, hiszen hirtelen tempót vesztessz a gázelvétel miatt, és az automatika miatt a gázadásra is van némi gondolkodás ilyenkor. De ha jól használja az ember, akkor nagyon kényelmes, és főleg biztonságos, mindenképp lassít, mielőtt rászaladnál a másikra - ködben, nagyon rossz látási viszonyok közt pl valószínűleg hamarabb észreveszi az előtted lassan haladót. Lassabb tempónál nem próbáltam még, csak autópályán és főúton, talán 30 vagy 40 km/h alatt nem is működik  :?: Megnézem majd a könyvében, mit ír a tudás erről.
Egyébként a radar a követő tempomattól függetlenül állandóan működik, és adja a ráfutásra figyelmeztetést (fékezés nélkül), ha olyan helyzetbe keverednél. Ebben szerintem túl óvatos, gyakran "beszól" akkor is, ha csak tempósabban érkezek valkaki mögé, de nem zavaró, és ha csak egyszer ő figyelmeztet a bajra, már megérte  :yes:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2289 Dátum: 2014.08.10 10:43:43 »
húha, frankón visszakormányozza a kocsit a sávba, ha kikolbászolsz belőle? az nagy királyság, sok sávtartó (pl a mazdáé) csak sípol, ha veszélyt jelez, de nem avatkozik közbe. és lehet vele menni a pályán eleresztett kormánnyal, vagy egy idő után abbahagyja?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis III.
« Válasz #2290 Dátum: 2014.08.10 11:06:16 »
ez nem kitt,waze;))
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

hablaty

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis III.
« Válasz #2291 Dátum: 2014.08.10 11:07:03 »
Mercinél azthiszem úgy működik, hogyha egy idő után nem érzékeli a kezed súlyát akkor kikapcsol magától a sávtartó. Bár neten láttam olyan megoldást, hogy egy üdítős palackot szigszalagoztak a kormányra egy S osztályosnál, így imitálva a kéz súlyát. :D
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.10 11:19:21 írta hablaty »

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis III.
« Válasz #2292 Dátum: 2014.08.10 12:12:05 »
húha, frankón visszakormányozza a kocsit a sávba, ha kikolbászolsz belőle? az nagy királyság, sok sávtartó (pl a mazdáé) csak sípol, ha veszélyt jelez, de nem avatkozik közbe. és lehet vele menni a pályán eleresztett kormánnyal, vagy egy idő után abbahagyja?
Fogalmam sincs, meddig hajlandó így elmenni, csak kipróbáltam, de 130 -nál, családdal nem akartam nagyon kísérletezni. Miután visszakormányozza a sávba az autót, gondolom elmegy így egy darabig, mert a következő kitérést ugyanígy fogja korrigálni. De azért háztól házig biztosan nem megy el magától  :D
A ráfutás érzékelő működik így, csak jelez, de nem avatkozik be.
ez nem kitt,waze;))
Hááát, még nem hívott pajtinak...  :D
KITT -ről mindig ez a butus vicc jut eszembe: - KITT, zárd be az ajtót! Mire KITT: katt... (bocs  :D )

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Avensis III.
« Válasz #2293 Dátum: 2014.08.10 12:40:38 »
Jó kis ketyere lehet.  :yes:
Tehát ha az ember jó magyar szokásra mondjuk indexelés nélkül vált/váltana sávot a pályán, akkor az elektronika visszakormányozza és nem engedi, vagy független az index használatától a sávtartó?
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2294 Dátum: 2014.08.10 13:26:15 »
a sávtartót felül tudod bírálni, csak erősebben kell tekerni a kormányt, meg talán pittyeg is közben  :devil: