A hatótáv kijelző nullázása csak abban az esetben lényeges ha kíváncsi vagy,hogy a kocsi üzemanyagtartályában lévő üzemanyaggal autóddal még mennyi km t tudsz megtenni.
Azt nem értem, mit jelent a nullázás a range funkciónál? Az mindig az aktuális ü.a mennyiség és a vezetési stílus alapján megsaccolja, hogy mennyit lehet menni még. A vezetési stílus részt nullázza? És az mire lenne jó?
... mi a véleményed most az Avensisről Nagycitrom? Emlékszem, azért az elején sokat "szidtad", hogy sok mindent adott a tíz évvel öregebb Picassod, amit ez nem tud.
Mikor 1 éves volt, leírtam itt. Nem szidtam én, csak ugye egészen más elveken alapul egy japán autó és egy francia (főleg egy Citroen). Palaczk kollégával már kitárgyaltuk, hogy a Citroen a leginnovatívabb gyártó, nem kellene ahhoz hasonlítani egy Toyota-t. Én csak azt nem értem, hogy a filléres, ötletes dolgokat miért nem lopják el a többi gyártó
Nagyon élhetővé lehet ám tenni ezekkel egy autót
Az miért vagyonvédelem az, hogy belülről nem nyitható kilinccsel a hátsó ajtó? Nehogy megszökjenek az utasok
Gondolom azert, hogy amig kiszallsz pl. kaput (tudtad, hogy torokul a kapu ugy van, hogy kapu mert eredetileg torok szo? ) kinyitni (tegyuk fel nem elektromos) addig ne szedjek ki a plazmatevet a csomagtartobol.
Nem érted, mi a problémám. Nagyon jó funkció ez (és ha nem tartanám annak, kikapcsolhatnám)
Mint írtam, a megoldás az, hogy belülről nyitható, kívülről nem. Nem bonyolult, más gyártók megoldották, sőt a Toyota is, de csak az első ajtónál, Miért csak ott??? A hátsó ajtókat miért nem lehetett ugyanúgy megcsinálni? Van külön gyerekzár,tehát ez nem arra való. Nekem már nagy gyerekeim vannak és gondoljunk a felnőttekre is, akik hátra ülnek. Miért kell őket bezárni?
De amikor a sofőr nyitotta ki a saját ajtaját belülről, akkor is oldott a többi is.
Ezt is be lehetne állítani, de szerintem nem jó. Attól, hogy én (vezető) kiszáll, még ne lehessen a másik oldalon kinyitni kívülről az ajtót. A trükkös embereknek ne adjunk ilyen esélyt (vagy paranoiás vagyok-é
)!