A küszöb alsó élénél, a ponthegesztéseknél 3 helyen átégett a lemez. Biztos valamit nem jól állítottak be a gépen(áram, idő, szorítás stb.).
Pedig akkor ez több autónál is előfordulhatott és a MEO nem szúrta ki.
A zavaró csak az, hogy a fröccsenő anyag sorját képzett és emiatt ott nehéz mosni. Szétszedi a szivacsot. Az ötlet, hogy csiszoljam le és fessem le és kész. Elég durva. Ez nem Zsiguli.
Még valami. A kezelési utasításba fényezik, hogy milyen megbízható
a TOYOTA aksi, hol ott nem is az van benne.
Attól hogy elégedett vagyok vele, a hibákról még lehet(kell) beszélni.
Hátha eljut az illetékesekhez és akkor segítettünk.
Továbbá az olajat 12000km-nél cserélték és a motor nagyon lereagálta.
Feltűnően jobb lett! Úgy hogy nem hiszem, hogy meg érdemes várni a 15ezret az első olajcserével.