Kis mérleg.
Az autó behozatala & forgalomba helyezése összesen kb. 230 ezerbe került. Ezen kívül 35 ezret költöttem alváz- és üregvédelemre, 20 ezret a tartaléknak beszerzett hátsó hídra, és 8 ezer volt a (felesleges) váltó le-föl szerelés. Ez tehát összesen 300 ezer, fölfelé kerekítve.
Mentem vele összesen kb. 25 ezer kilométert, 6.4-es átlagfogyasztással - ez annyit tesz, hogy összesen kb. 525 liter üzemanyagot spóroltam meg ahhoz képest, mintha a Camryvel mentem volna ugyanennyit. Pénzben kifejezve ez kb. 160 ezer forint (300-al számolva, fölfelé kerekítve).
Az autót ma 140 ezerért adtam el. Tehát mondhatjuk azt, hogy gyakorlatilag nullára jött ki a dolog; azaz mégsem, mert a vevőnek nem kellettek a téli kerekek, amiket nyilván el tudok majd adni. Ezért is adtam oda ennyiért; eredetileg 150-et szerettem volna érte minimálisan kapni, de így ennyiért is rendben volt a dolog.
Mondjuk, a tartalék alkatrészek (a már említett hátsó híd, plusz egy hűtő és egy hátsó lámpa) sem kellettek a vevőnek; de abban nem nagyon reménykedem, hogy ezeket valaha is el tudnám adni valakinek.
Jaaa és megtartottam a gyári eredeti kezelési utasítást is