Egyik barátomtól szereztem a Starletre egy garnitúra Pirelli P 3000-es gumit (hat évesek, kb. 50 %-osak) - ingyér ... pontosabban egy hatos csomag sörért. 155/70x13-asok, ami ugyan nem full váltómérete a gyári 145x13-nak, de asszem, jó lesz így is ... nyáron úgysem megy majd sokat a kocsi.
Már tök jól felvan készítve a "zúj" verdád. Én mára helyedbe csak egy gyors alvázvédőzést adnék neki Félteném azt a kis pirosat a helyedben azért annyira. hogy egy ilyet megérdemeljen
Jól mondod
... ez tervben van. Annál is inkább, mert ezért élte túl ilyen állapotban, ennyi ideig. A hátsó szélvédőn ott figyel egy ősrégi, félig lemállott matrica: Dinitrol. Új (fiatal) korában kapott egy komplett alváz/üregvédelmet, pl. a motorháztető belső felén a lyukakból
a mai napig szivárog az üregvédő trutymó
! A furatok is látszanak az oszlopokon, stb. Úgyhogy ez fel lesz frissítve, nyomok bele egy jókora adag üregvédőt, és az alja is kap egy új réteg alvázvédőt.
Aztán még meg kell néznem a gyertyákat & légszűrőt, hogy milyenek; ezen kívül biztosan kap új olajszűrőt (az osztrák exgazda hazaindulásom előtt csak az olajat cserélte ki - a szűrőt nem), fagyállót, fékfolyadékot, meg sebváltó- és difiolajat (utóbbiból 7200-ba került az 1 liter, Liqui Moly 75 W 140 fullszint GL-5, állítólag rallyesok szokták venni... de szerelőm azt mondta: ilyet vegyek bele, ha nem akarom, hogy búgjon); és kész, hajrá, jöhet a mehet
Találtunk egy régi olajcsere-matricát a motortérben: 98-as dátum van rajta, és 100.800-as óraállás. Vagyis 17.500 km-t sikerült menjenek vele az elmúlt 10 év alatt