A Toyotában DPF szűrő van, a DPNR a processzus rövidítése.
Ebben a cikkben ez részletesen le van írva .
http://pandpauto.co.uk/toyota-dpf-removal.htmlA regenerálásnak 3 üzemmódja van.
1. Passzív regenerálási ciklus, ez hosszantartó (dízelnek kitalált) folyamatos autózás során aktivizálódik
2. Aktív regenerálási ciklus, ez telítődött DPF szűrő esetén többlet gázolaj és levegő juttatásával, 600 C. fok feletti állapotot hoz létre és kiégeti a kormot.
Jellemzően rövid autózás, hideg motor, gyakori leállás (városi-agglomerációs tökölés) Az aktív regenerálási ciklus sok esetben megszakad a rövid idejű autózással ennek az üzemnek a jellemzője a sűrű fehér füst és az, hogy végül a DPF szűrő bedugul az ECU LIMP módba vált.
3. kényszerített regenerálás, ezt diag műszerrel lehet indítani, a lépéseket a diag eszköz utasításai szerint kell elvégezni.
Olvasmány:
http://www.crdperformance.com/dpf-introduction/dpf-regeneration/