Még az "őskori" dízelek talán bevállalhatóak, egy T22-es esetében a korai 90 lovas sima td ha megkapta a szükséges karbantartást, talán elmehet 6-700e km-et is minden további nélkül.
T25-ös esetében a modern EU IV-es dízel(ek) tartogathatnak kemény pénztárcába nyúlós meglepetéseket, ahogy már mások is utaltak rá. De ez a benzinesnél is előfordulhat, illetve minél több elektronika van egy autóban, annál magasabb lesz a kockázat is - és ez alól sajnos egy Toyota sem lesz kivétel.
Ha ennyire a széria kezdeti évjárataival szemezgetsz 2003-2004-ből, én talán megnézném a T22-eseket is. Persze óriási volt az előrelépés a T22-T25 között, ezt is kitárgyaltuk már, de egy ráncfelvarrt T22-essel is egy kellemes autóhoz juthatsz. Lehetőleg benzinessel, ahol természetesen - és persze sajnos - számolni kell az olajfogyasztással is, amit ha előtted nem orvosolt(ak) a tulaj(ok), neked biztosan számolnod kell majd egy gyűrűzéssel.