Jelentem 250km vegyes fogyasztás computer szerint 4.0 l/100km, ebben volt országút, előváros, város....kb 50%-a az országút. Meleg motor mellet, kivéve, ha állat módjára sietek, vigyorogva tartható a 3,7, úgy hogy dinamikusan gyorsítok fel a sebességhatárig. Reggel hideg motor mellett, még ilyen 20 fokos külső hőmérséklet mellett is azért az első km-en felmegy az átlag simán 10-12-ig, de mire megteszem az első 4km-t a cégig lemegy 5 alá....egyenlőre maximálisan hozza a várakozásokat.
Riasztó tekintetében továbbra is tétova vagyok, Toyota-soknál találtam egy Méta-s papírt, ami megszakítja az OBD-t, nem tudom mennyire jó, és közelítő technológiás, ha nincs nállam a ketyere akkor az autó nem vihető sehová.....talán benevezek egy ilyenre, bár még mindig csábít a blue 16 az azért teljes körű....
Apropó van egy plusz beszerelt valami, ami a kormány alatt balra egy vak gombon villog egy piros led....lehet valami utólagos riasztó, de egyenlőre nem tudom micsoda....még megfejtésre vár. Kicsit negatívum, hogy az akku miatt az ülések nem síkba dönthető, de ettől eltekintve még mindig állom a gépjármű. Várom az autópályás tapasztalatokat...
Ja és még egy dolog, a gyorsulásra a Népítélet-ben azt írták, hogy nagyon rossz....bár lehet az még egy 2012-es modellről írták, hát az enyém, igaz az már ráncfelvarrott 2015-ös, ha padlón nyomom nekik, egészen agilis, egy ismerősöm akinek 2008 Ave 2.0 d4d-je van, azt mondta, hogy hú ba... meg ez nagyon megy...hát ennyi, ennél többre nincs is szükségem. Nem akarok én 160-nal menni végig a pályán, nem sokkal vagyok hátrébb 130-140-nél sem, viszont a csend, a nyugalom kárpótol, a fogyasztás az meg mosolygós.
Még egy dolog, olyan 35km még hátra volt, mikor a sárga led jelezte menjek a kútra, ugye a tank 45l-es, és nekem csak 37l-t sikerült beletennem, úgy hogy úgy tűnik kb még 8l tartalék van benne, mikor elméletileg kifogyna a nafta....