Hali,
Tegnap beletettem a kocsiba az új gyújtáskábeleket és az elosztófedelet rotorral. Sajnos beindításkor hangra csak 3 henger ment, és a generátor sem töltött. Aztán kiderült 10 km autózás után, hogy az akksiról lelazult az egyik saru, így ezt megoldottam.
Viszont a kocsi eleinte max 30-al volt hajlandó menni 2-esben, aztán dühömben nyomtam egy tartós padlógázt, erre durrant egyet a kipufogó, és utána szépen gyorsult a kocsi, néha érzésre 4 henger járt, néha csak 3, de összességében normálisan ment, leszámítva, hogy hidegen az alapjáratot nem nagyon akarta megtartani, ami elég fura, mert azelőtt hidegen 1000 körüli fordulattal szépen stabilan ment.
Szóval összegezve nem sokat ért a gyújtásrendszer cseréje. Még egyszer adok neki esélyt, és elviszem egy karburátorhoz értőhöz, de valszeg az sem tud vele sok mindent tenni.
Amúgy árt a kocsinak, ha berendezkedek arra, hogy 3 hengerrel járok? Gondolom 40 LE-t így is lead, az elég a 70-re való gyorsításhoz.
Fogyasztás témához: Olvasgattam a német Starlet club fórumait, és a legtöbb Starletes egy tankkal (állítólag 38 liter megy csak bele, nem 40) 300-350 km-t tud menni, tehát a kocsim fogyasztása ehhez képest egyáltalán nem olyan vészes, mondhatnám, hogy csak 1 literrel eszik ennél többet. Ami meglepett, hogy a P8-as Starletek se esznek 9 liter alatt, de az meg végképp érthetetlen számomra, hogy a 4EFE motoros P9-es Starlet miért eszik 8 litert városban, amennyit az ugyanilyen motoros Corollám evett jó 150 kg-al súlyosabb kasztnival.